Thought Leadership & more – III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji już za miesiąc!

Informacja Prasowa - 12.05.2017
93

III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji już za miesiąc!

Ruszyły zapisy na III edycję Forum skierowanego do Dyrektorów i Specjalistów Public Relations i Komunikacji w wiodących firmach. Tegoroczna edycja poświęcona budowaniu wpływu i wartości biznesu poprzez podejście thought leadership odbędzie się już 6 czerwca w Hotelu Bristol w Warszawie. 

Podobnie jak domino, które z jednej strony polega na cierpliwym budowaniu spójnej, dobrze przemyślanej i zaplanowanej w detalach całości, z drugiej zaś wiąże się z ryzykiem szybkiego zniszczenia mozolnie realizowanego planu, tak i w Public Relations wystarczy jeden niewłaściwy ruch by ruszyła lawina, której praktycznie zatrzymać się nie da. Najważniejszy jest pierwszy klocek – ten, od którego wszystko się zaczyna. Jednym z największych obecnie wyzwań w działaniach komunikacyjnych jest budowanie wpływu i skutecznego, angażującego oddziaływania na otoczenie i to właśnie wokół tego tematu została skupiona agenda zbliżającego się wydarzenia.

Jakie więc strategie PR obecnie się sprawdzają? Na co stawiają zarządzający PR w wiodących firmach? Jak wykorzystać potencjał podejścia Thought Leadership w PR do budowania wpływu i przewagi wizerunkowej nad konkurencją? Odpowiedzi m.in. na te pytania przedyskutują w gronie profesjonalistów public relations podczas III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji przedstawiciele m.in. Microsoft, Grupa Allegro, Tauron Polska Energia, Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Intel, Paypal, Alior Bank Czy Uber.

Forum Dyrektorów PR i Komunikacji to nowa, bo dopiero dwuletnia inicjatywa. Wśród wielu konferencji dotyczących tego tematu wyróżnia się skondensowaną treścią i uczestnictwem wyłącznie praktyków, ewentualnie tych, którzy takimi chcą zostać.“ – mówią o wydarzeniu Uczestnicy.

Tematy wskazane przez praktyków, agenda w całości oparta o case study, 10 merytorycznych prelekcji i prezentacji know-how, panel dyskusyjny dot. microinfluencerów, sesje pytań i odpowiedzi oraz koktajl networkingowy – to wszystko czeka na Uczestników.. Wziąć udział w wydarzeniu można rejestrując się poprzez stronę: www.ambasadorzy-firm.com

Organizatorem konferencji jest firma Blue Business Media.

Portal publicrelations.pl jest patronem medialnym konferencji.

Comments

comments

93
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...