They.pl pierwszą agencją w Polsce ze statusem Criteo

Informacja Prasowa - 07.05.2020
157

They.pl pierwszą agencją w Polsce ze statusem Criteo

They.pl pierwszą agencją w Polsce ze statusem Criteo

Agencja digital marketingu They.pl otrzymała status partnera Criteo. Criteo Partners to nowa inicjatywa, która ma na celu pomaganie agencjom marketingu internetowego w rozwijaniu swojej działalności. They.pl to pierwsza firma w Polsce z takim statusem.

Criteo jest narzędziem do retargetingu dynamicznego, które ma zastosowanie przede wszystkim w e-commerce. Opiera się na placementach Google, Facebooka, Instagrama oraz innych wydawców RTB, np. Onetu. Rozwiązania Criteo umożliwiają marketingowcom używanie algorytmów wykorzystujących sztuczną inteligencję w dużych zbiorach danych.

Obecnie firma działa w 130 krajach i obsłużyła już ponad 18 000 tysięcy klientów. Program partnerski Criteo zapewnia wsparcie potrzebne do przyspieszenia rozwoju firmy oraz wspomaga prowadzone przez nią kampanie reklamowe.

Status Criteo Partners oferuje nam, a co za tym idzie również naszym klientom, wiele korzyści. Współpraca z Criteo pozwoli przede wszystkim na dostęp do programów szkoleniowych i stałe zwiększanie naszej wiedzy w zakresie digital marketingu. Nasza agencja uzyska ponadto wiele danych rynkowych, które będą wartością dodaną do realizowanych przez nas kampanii reklamowych. Status partnera Criteo to kolejny krok w naszej działalności, która jest oparta na stałym poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych dla naszych klientów – mówi Mikołaj Salecki, digital media director w
They.pl

Agencja They.pl współpracuje z Criteo już od 5 lat. Aby zakwalifikować firmę do statusu partnera musiała spełnić wymagania dotyczące m.in. zarządzania prowadzonymi kampaniami.

Comments

comments

157
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...