They.pl partnerem TikToka w Polsce

Informacja Prasowa - 26.10.2020
106

They.pl partnerem TikToka w Polsce

They.pl partnerem TikToka w Polsce

Agencja digital marketingu They.pl i TikTok podpisały umowę partnerską w kontekście kampanii reklamowych na rynku CEE. Obie strony widzą ogromny potencjał w budowaniu strategii komunikacji dla klientów They.pl z wykorzystaniem platformy TikTok.

Agencja They.pl zrealizowała dotychczas wiele kampanii reklamowych na platformie TikTok dla takich klientów jak Lirene czy Panasonic. Chcemy wykorzystywać nowe rozwiązania reklamowe, które oferuje platforma, i stawiać na nieco mniej konwencjonalną reklamę. To dlatego stale rozwijamy nasze kompetencje, podążamy za aktualnymi trendami i pokazujemy klientom inne ścieżki dotarcia do konsumentów, w tym wypadku raczej młodych ludzi. Wraz z marką Panasonic promowaliśmy nowy produkt z wykorzystaniem influencer marketingu. Ta kampania dotarła do przeszło 150 tys. osób, które scharakteryzowaliśmy jako naszą grupę docelową. Natomiast naszą kampanię reklamową dla marki Lirene, której celem było wprowadzenie na rynek nowej linii produktowej, zobaczyło na platformie ponad 210 tys. osób – mówi Mikołaj Salecki, digital media director w They.pl.

TikTok to aplikacja mobilna służąca do wysyłania krótkich filmów trwających od 15 do 60 s. Użytkownicy platformy to obecnie przede wszystkim osoby powyżej 18 r.ż. (66% wszystkich użytkowników), a w szczególności użytkownicy w grupie wiekowej 18-24 (45%). Agencja przekonuje, że odnotowany w ostatnim czasie wzrost średniej wieku użytkowników platformy otwiera nowe możliwości działań reklamowych z klientami za pośrednictwem tej aplikacji.

Platforma TikTok oferuje szerokie możliwości reklamowe, rozpoczynając od kampanii zasięgowych, poprzez kampanie na zaangażowanie, kończąc na kampaniach nastawionych na bezpośrednie odpowiedzi (konwersje). TikTok jest także otwarty na klientów, którzy nie posiadają jeszcze konta na platformie. System umożliwia biwem ustawienie kampanii w taki sposób, aby od razu po kliknięciu w reklamę nastąpiło przekierowanie na zewnętrzną stronę docelową. System reklamowy umożliwia również uruchomienie kampanii kontekstowych (Content Ads), w tym kampanii Hashtag Challenge, która jest jedną z najbardziej angażujących taktyk dostępnych na platformie. Hashtag Challenge pozwala markom na budowanie świadomości, tworzenie powiązanych treści oraz rozwijanie społeczności TikTok.

Comments

comments

106
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...