The Weeknd zrywa współpracę z H&M przez kontrowersyjną reklamę

Redakcja PR - 09.01.2018
235

The Weeked zrywa współpracę z H&M przez kontrowersyjną reklamę

Raper The Weeknd, który wpuścił razem z H&M kilka kolekcji odzieżowych, napisał na Twitterze, że zrywa współpracę z firmą. Wszystko za sprawą kontrowersyjnej reklamy, jaką wypuściła sieć sklepów.

Reklama przedstawia zdjęcie czarnoskórego chłopca w bluzie z napisem „najfajniejsza małpa w dżungli”. Raper tak skomentował ową fotografię na swoim Twitterze:

Obudziłem się dziś rano zszokowany i zawstydzony z powodu tego zdjęcia. Jestem głęboko urażony i nie będę już więcej współpracował z H&M

Oprócz rapera, w social mediach wielu innych celebrytów wyraziło swoje oburzenie między innymi piłkarz Kevin-Prince Boateng czy brand designer Alex Medina.

Firma, w oficjalnym oświadczeniu przeprosiła wszystkich urażonych zaistniałą sytuacją, jednocześnie zapewniła, że owa fotografia została opublikowana przez przeoczenie, bez zamiaru godzenia w czyjąkolwiek wrażliwość.

Zobacz również: Kłopoty wizerunkowe H&M przez bluzę z nadrukiem „najfajniejsza małpa w dżungli”

Comments

comments

235
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...