The Digitals (Grupa S/F) z online`ową kampanią dla Vestel Polska
Agencja The Digitals (Grupa S/F) rozpoczęła online`owe działania promocyjne dla Vestel Polska, które obejmą marki telewizorów Toshiba, JVC oraz Hitachi. W ramach kampanii przygotowana została strona najlepsze.tv, działania wizerunkowe w social mediach (FB i YouTube) oraz kampania display.
Sercem kampanii jest strona najlepsze.tv, gdzie konsumenci znajdą wszystko, co warto wiedzieć o telewizorach, analizy i testy sprzętu, które pozwolą wybrać ten najlepiej dopasowany do potrzeb. Wciągające materiały video, praktyczne porady i rzeczowe artykuły, to tylko niektóre elementy, które pomogą konsumentom przebić się przez gąszcz technologicznych zawiłości. W materiałach video prowadzący Marek i Czarek, pasjonaci technologii, będą dyskutować o najlepszych telewizorach, wskazywać mocne strony danych modeli i porównywać zastosowane w nich rozwiązania – czasem spierając się o to, który ma rację. Z kolei w cyklu „Pytania i odpowiedzi” rozwiną enigmatyczne skróty technologiczne, wyjaśnią skomplikowane zagadnienia i odpowiedzą na najczęściej pojawiające się pytania.
Dodatkowo, strona www ma wbudowany moduł dostępności telewizorów w sklepach stacjonarnych i posiada funkcjonalności pozwalające dopasować model telewizora do indywidualnych potrzeb użytkownika.
W ramach kampanii online prowadzone są działania w oparciu o wykorzystanie najnowszych technologii. Ruch kierowany jest zarówno na stronę najlepsze.tv, jak i bezpośrednio do retailerów, a dane na temat użytkowników zainteresowanych kampanią gromadzone są we własnym DMP Vestel Polska. Oferta telewizorów dopasowywana jest do potrzeb użytkownika, a automatyczne raportowanie pozwala na zarzadzanie i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.
Agencja The Digitals (Grupa S/F) jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację idei kreatywnej najlepsze.tv, przygotowanie serwisu www, realizację video na najlepsze.tv, obsługę kanałów social media FB i YouTube oraz za kampanię sprzedażową display, do której przygotowano kreacje. Za zakup mediów odpowiada agencja Booost (Grupa S/F). Pierwszy etap kampanii zaplanowany jest do końca roku, w 2020 roku działania będą kontynuowane.