„The Big Ideas. Władza” – specjalny magazyn „Gazety Wyborczej” i „New York Timesa”

Informacja Prasowa - 10.10.2019
252

„The Big Ideas. Władza" - specjalny magazyn „Gazety Wyborczej" i „New York Timesa"

Czym jest władza? – w „The Big Ideas” odpowiedzi na to pytanie szukają m.in. Yuval Noah Harari, Susan Fowler i Ivan Krastev. Specjalny magazyn „Gazety Wyborczej” i „New York Timesa” ukaże się już 12 października br. z ogólnopolskim wydaniem dziennika. Oprócz tego czytelnicy sobotniej „Gazety Wyborczej” będą mogli sięgnąć po „Wysokie Obcasy” i dodatek „Nasza Europa”, a także otrzymają kod dostępu do prenumeraty cyfrowej, dzięki któremu przeczytają m.in. esej Eleny Ferrante, ukazujący się po angielsku tylko na Wyborcza.pl.

„Głód władzy, kontroli, posiadania wpływów rządzi naszymi relacjami od zawsze. Od tego nie uciekniemy. Ale najbardziej przeraża władza, o której istnieniu nie wiemy” – pisze we wstępie do magazynu „The Big Ideas. Władza” Peter Catapano, redaktor „The Stone”, filozoficznej serii „New York Timesa”. Relacje między władzą a wolnością i prawdą, a także rolę propagandy badają naukowcy, pisarze i dziennikarze zaproszeni przez redakcję „New York Timesa”. W wersji polskiej magazyn „The Big Ideas. Władza” ukaże się 12 października z „Gazetą Wyborczą”.

W numerze m.in.:
– Yuval Noah Harari, izraelski historyk, autor m.in. międzynarodowego bestsellera „Od zwierząt do bogów. Krótka historia ludzkości” pisze o tym, jak władza zakorzeniona jest w fikcji;
– Ivan Krastev, bułgarski politolog, tłumaczy, skąd się bierze rosnąca fala populizmu;
– Jason Stanley, profesor filozofii Uniwersytetu Yale i David Beaver, profesor lingwistyki i filozofii Uniwersytetu Teksańskiego w Austin analizują, jak propaganda wpływa na nasze zachowanie.

Oprócz magazynu „The Big Ideas. Władza” z sobotnią „Gazetą Wyborczą” ukażą się też „Magazyn Świąteczny”, „Wysokie Obcasy” oraz „Nasza Europa”.

Czytelnicy wydania otrzymają też kod dostępu do prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Dzięki niemu będą mogli przeczytać m.in. tekst Eleny Ferrante, który ukaże się po angielsku, tylko na Wyborcza.pl. Pisarka przygotowała go specjalnie dla „New York Timesa” i nie pozwoliła przekładać. Nikt nie wie, kim naprawdę jest, choć od kilku lat jej powieści są światowymi bestsellerami. Strzeże anonimowości, choć zabiera głos w najistotniejszych dyskusjach świata.

Jedno z najobszerniejszych w tym roku wydań „Gazety Wyborczej” dostępne będzie 12 października w cenie 8,99 zł.

Numer wspiera kampania w radiu (RMF FM, RMF Classic, Radio TOK FM), w internecie (Google, media społecznościowe), na ekranach Platform Channel na dworcach oraz na ekranach w tramwajach warszawskich, a także autopromocja w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej”. Działania przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Comments

comments

252
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...