„The Big Ideas” – specjalny magazyn „Gazety Wyborczej”

Redakcja PR - 26.11.2018
131

Teksty przygotowane przez redakcję „The New York Times”

Wraz z jutrzejszym wydaniem „Gazety Wyborczej” (wtorek, 27 listopada) ukaże się magazyn „The Big Ideas”, w którym artyści, filozofowie, naukowcy i przedsiębiorcy z całego świata odpowiadają na pytanie, co to znaczy być człowiekiem w dzisiejszych czasach. Niezwykłe teksty przygotowała redakcja dziennika „The New York Times”.

„The New York Times” zwrócił się do największych umysłów obecnych czasów, by spojrzeli z dystansem na naszą rzeczywistość, w której cierpimy na chroniczny brak czasu do namysłu, i podzielili się refleksją. Te niezwykłe artykuły, przetłumaczone na język polski, znalazły się w specjalnym magazynie „Gazety Wyborczej” – „The Big Ideas”.

 

 

Wśród autorów tekstów są m.in.: amerykańska pisarka Allison Arieff opowiadająca o obsesji nieśmiertelności, która ogarnia Dolinę Krzemową, chiński artysta Ai Weiwei zastanawiający się nad ideą człowieczeństwa oraz francuski filozof Bernard-Henri Lévy rozważający ludzką naturę. Pisarz i dziennikarz Will Storr zadaje z kolei pytanie o metamorfozę zachodniej duszy, a filozofka Martha Nussbaum nawołuje do porzucenia ludzkiego narcyzmu. Głos zabrał też profesor logiki i metafizyki Andy Clark i przedstawił ideę poszerzonej rzeczywistości.

Do współpracy nad magazynem zaproszona została również wybitna Polka – Aleksandra Przegalińska, która w swoim eseju postanowiła odpowiedzieć na pytanie, czym na pewno nie jest człowiek.

Magazyn „The Big Ideas” jest integralną częścią projektu „Gazety Wyborczej” – „Jutronauci”, w ramach którego prezentowane są sylwetki niezwykłych umysłów naszych czasów, które już dziś kształtują jutro: naukowców, projektantów, inżynierów, specjalistów od nowych technologii i artystów.

Wydanie „Gazety Wyborczej” wraz z magazynem „The Big Ideas” wspiera kampania promocyjna w radiu (TOK FM), internecie (Google) oraz autopromocja w papierowym wydaniu dziennika, serwisie Wyborcza.pl oraz mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu „Gazety Wyborczej”.

Comments

comments

131
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...