Thai Wok rozbudowuje dział marketingu

Informacja Prasowa - 26.10.2021
212

Thai Wok rozbudowuje dział marketingu

Thai Wok rozbudowuje dział marketingu

Rok 2021 to dla sieci Thai Wok intensywny rozwój struktury. Jednym z dużych kroków strategicznych było stworzenie działu marketingu, do którego dołączyła Nina Żukowska jako Dyrektor Marketingu i PR oraz Karolina Godlewska jako Marketing Manager.

Dotychczasowe działania marketingowe marki skupiały się na promocji w punktach sprzedaży. Obecna strategia zakłada rozwój kanałów social media oraz wzmocnienie wizerunku marki wśród partnerów biznesowych oraz konsumentów.

Marka Thai Wok rozwija się bardzo dynamicznie. Pandemia dała nam czas na analizę rynku, ale również naszej organizacji. Uświadomiliśmy sobie, jak nasza misja realizuje dzisiejsze potrzeby konsumentów, dotyczące jakości spożywanych produktów. Zaczynając od badań konsumenckich stworzyliśmy porządny fundament strategii marki, która obecnie jest liderem w azjatyckim segmencie quick service restaurant w Polsce – podkreśla Alina Zawadzka, Dyrektor Operacyjna Thai Wok

Thai Wok to marka z ogromnym potencjałem. Filozofia z jaką tworzone są dania była dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Wiedziałam, że marka powinna komunikować swoje mocne strony w zakresie jakości składników. To aspekt, który został całkowicie pominięty w dotychczasowych działaniach marketingowych. Wiele osób kojarzy jedzenie na food courcie z typowym fast food. Mrożone jedzenie z uzdatniaczami smaku. W Thai Woku prawie wszystkie składniki są przygotowane na świeżo i co najważniejsze bez sztucznej chemii w sosach. To dość nietypowe jak na restaurację szybkiej obsługi, dla których wysoka marża jest kluczowa – mówi Nina Żukowska, Dyrektor Marketingu i PR

Nina Żukowska z branżą marketingową jest związana od wielu lat. Prowadząc własną firmę doradczą zajmowała się budowaniem strategii komunikacji dla sektora MŚP. Jako strateg swoją wiedzę wykorzystywała w event marketingu, realizując projekty komunikacyjne dla największych marek w Polsce: Samsung, Johnie Walker, Desperados, Mitsubishi, Volvo, Orange, 3M Poland, Loreal i wielu innych. Stworzyła platformę edukacji eventowej – Świat Eventów na której łamach dziali się swoją wiedzą z zakresu strategicznego podejścia do działań event marketingowych. Laureatka wielu nagród za realizacje eventowe. Jedna ze 100 najbardziej wpływowych osób w branży eventowej w 2020 roku wg. międzynarodowego rankingu Eventex. Wykładowca SGH oraz UMCS.

Karolina Godlewska jako Marketing Manager będzie odpowiedzialna za visual merchandising oraz współpracę z centrami handlowymi. Przez ostatnie pięć lat pracowała w holdingu EBS do której należy spółka Thai Wok. Karolina odpowiadała za działania marketingowe sieci pralni 5asec, w tym rebranding na EBS. Wcześniej w T-mobile zajmowała się trade marketingiem dbając o widoczność takich marek jak: Apple, Samsung czy Huawei.

Comments

comments

212
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...