Teva wybrała agencję mediową Initiative

Informacja Prasowa - 15.11.2019
10

Teva wybrała agencję mediową Initiative

Dom mediowy z grupy IPG Mediabrands wygrał przetarg na pełną obsługę strategiczną i mediową firmy Teva Pharmaceuticals Polska.

Firma farmaceutyczna Teva Pharmaceuticals Polska wybrała dom mediowy Initiative (grupa IPG Mediabrand) do pełnej obsługi mediowej swojej firmy. Agencja została wybrana w drodze przetargu, a rozpoczęcie współpracy między firmami formalnie nastąpi od początku 2020 r. Wygrana Initiative dotyczy obsługi mediowej wszystkich brandów koncernu, w tym takich marek jak min.: Calperos, Sudocrem, Flegamina, Hepatil, Supremin, Vibovit, NeoFuragina, Olfen.

Wartość budżetu oraz szczegóły przetargu nie zostały podane.

 

Comments

comments

10
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...