string(103) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/11/Picture1-1-1200x500.png');"
string(77) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/11/Picture1-1-1200x500.png"
Teva wybrała agencję mediową Initiative
Dom mediowy z grupy IPG Mediabrands wygrał przetarg na pełną obsługę strategiczną i mediową firmy Teva Pharmaceuticals Polska.
Firma farmaceutyczna Teva Pharmaceuticals Polska wybrała dom mediowy Initiative (grupa IPG Mediabrand) do pełnej obsługi mediowej swojej firmy. Agencja została wybrana w drodze przetargu, a rozpoczęcie współpracy między firmami formalnie nastąpi od początku 2020 r. Wygrana Initiative dotyczy obsługi mediowej wszystkich brandów koncernu, w tym takich marek jak min.: Calperos, Sudocrem, Flegamina, Hepatil, Supremin, Vibovit, NeoFuragina, Olfen.
Wartość budżetu oraz szczegóły przetargu nie zostały podane.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
