Teva promuje Olfen Max
Teva promuje Olfen Max
Ruszyła kampania reklamowa najnowszego wariantu żelu przeciwbólowego Olfen, produkowanego przez Teva Pharmaceuticals. Za jej realizację odpowiadają agencje Initiative i Reprise.
Firma farmaceutyczna Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła kampanię reklamową najnowszego leku przeciwbólowego Olfen Max. Jej celem jest wsparcie debiutu nowego produktu, dedykowanego osobom odczuwającym bóle mięśni i stawów.
Wraz z komunikacją nowego żelu marketer wraca do intensywnych działań promocyjnych. Najnowsza akcja promocyjna prowadzona jest pod hasłem: „Olfen – Specjalista od bólu mięśni i stawów”.
Multimedialne działania reklamowe obejmują kampanię w telewizji oraz digital (m.in. SEM, oraz Ceneo). Strategię kampanii oraz koncepcję mediową opracowały i zrealizowały agencje Initiative i Reprise, obie należące do grupy Mediabrands. Ideę kreatywną oraz spot telewizyjny przygotowała agencja Opus B.
Film reklamowy, wykorzystany w kampanii, dostępny jest tutaj.
Kampania reklamowa potrwa kilka tygodni.