Testy przycisku „nie lubię” w Facebook Reactions

Redakcja PR - 07.03.2017
61

Facebook rozpoczął ograniczone próby wzbogacenia Reactions

 

Facebook rozpoczął testy nowych elementów opcji Reactions na wybranej grupie użytkowników. Przedstawiciel portalu zapewnia, że Facebook stara się wdrożyć jeszcze lepsze metody na dzielenie się swoimi odczuciami.

 

facebook-messenger-reactions

 

 

Czytelnicy portalu TechCrunch, którzy przekazali informacje o trwających testach, podają, że do wyboru mamy znane do tej pory reakcje „Super”, „Ha Ha”, „Wow”, „Przykro Mi”, „Wrr”, „Lajk” i nowy przycisk „Nie lubię”. Facebook potwierdził tę informację i zwrócił uwagę, że nowe funkcjonalności dotyczą jedynie komunikatora Messenger. W przypadku czatu grupowego aplikacja zlicza ilość reakcji pod wiadomością.

 

Facebook Reactions

Comments

comments

61
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...