„Terapia kolorem” kampania medyczna firmy MEDORA
Wraz z początkiem lutego 2020 roku ruszyła kampania medyczna firmy MEDORA, polskiego producenta odzieży dla lekarzy i kosmetologów. „Terapia kolorem” to cykl 12 artykułów, sesji zdjęciowych i filmików poświęconych 12 kolorom, które w określony sposób działają na otoczenie.
Chromoterapia w medycynie znana jest od tysięcy lat i odgrywa szczególną rolę w lecznictwie i rekonwalescencji. Praca z kolorami odbywa się na wielu płaszczyznach m.in., za pomocą doboru odpowiednich kolorów ścian w szpitalach czy klinikach medycznych, a także za pomocą kolorowej odzieży medycznej. Ta z kolei produkowana jest przez polską firmę MEDORA. Wrocławska firma od 2006 roku z sukcesem pracuje nad odpowiednią barwą tkanin oraz wzorów uniformów medycznych, aby jak najlepiej spełniały swoją terapeutyczną funkcję.
Kampania ruszyła z początkiem lutego i zaplanowana jest do czerwca 2020 roku. Serię cyklicznych materiałów prasowych i video na temat terapii kolorową odzieżą medyczną będzie można spotkać w mediach life stylowych, medycznych oraz w kanałach Social Media firmy MEDORA.
Za realizację i przebieg kampanii odpowiada warszawska Agencja Public Relations, Commfort Group pod nadzorem Katarzyny Dębickiej CEO firmy, a także Moniki Chodak specjalisty ds. PR.