Ten viral pozamiatał! Jak Shoplo strollowało akcję #polskichłopak

Redakcja PR - 28.03.2017
202

Shoplo i genialny trolling akcji #polskichłopak

Czasem tak niewiele potrzeba, by za jednym zamachem stworzyć virala i real-time-marketingową akcję. A wszytsko po to, by znaleźć tego jednego, jedynego… pracownika! Ostatnie zamieszanie wokół akcji #polskichłopak genialnie wykorzystała firma Shoplo. 

Filmik „HLP! HELP! PM WANTED!” jest oczywistą parodią innego nagrania, które, udając spontaniczną prośbę, było zaaranżowaną akcją marketingową. Zamiast poszukiwań Wojtka marka rekrutuje na stanowisko project managera. Zamiast egzotycznej piękności – szuka wydziarany chłopak z brodą i długimi włosami. Tak jak Dee Dee, podaje niewiele informacji. Podaje jednak mejla: [email protected]. Pomożecie szukać? 😉

Nasze gratulacje dla ekipy Shoplo – liczymy, że znajdziecie idealną osobę! 🙂 Powodzenia!

Comments

comments

202
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...