string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/03/Zrzut-ekranu-2017-03-28-o-14.59.15.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/03/Zrzut-ekranu-2017-03-28-o-14.59.15.png"
Shoplo i genialny trolling akcji #polskichłopak
Czasem tak niewiele potrzeba, by za jednym zamachem stworzyć virala i real-time-marketingową akcję. A wszytsko po to, by znaleźć tego jednego, jedynego… pracownika! Ostatnie zamieszanie wokół akcji #polskichłopak genialnie wykorzystała firma Shoplo.
Filmik „HLP! HELP! PM WANTED!” jest oczywistą parodią innego nagrania, które, udając spontaniczną prośbę, było zaaranżowaną akcją marketingową. Zamiast poszukiwań Wojtka marka rekrutuje na stanowisko project managera. Zamiast egzotycznej piękności – szuka wydziarany chłopak z brodą i długimi włosami. Tak jak Dee Dee, podaje niewiele informacji. Podaje jednak mejla: projectmanager@shoplo.com. Pomożecie szukać? 😉
Nasze gratulacje dla ekipy Shoplo – liczymy, że znajdziecie idealną osobę! 🙂 Powodzenia!
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Nienaturalne zachowanie, wypadająca sierść lub częste drapanie są jednymi z najczęstszych objawów
22
Sonda
