Telewizja Polska rozpisała przetarg na dom mediowy

Redakcja PR - 19.02.2018
112

Telewizja Polska rozpisała przetarg na dom mediowy

Telewizja Polska poszukuje nowego domu mediowego. Zlecenie opiewać będzie na kwotę 13 milionów złotych. Wynagrodzenie dla zwycięzcy przetargu wynosić będzie 484 tysiąca złotych.

Zlecenie trwać będzie jeden rok. Do zadań domu mediowego należeć będzie planowanie strategii marketingowej i wcielanie ich w życie. Władze TVP zapowiedziały podpisanie umowy z nową agencją najpóźniej 1 czerwca.

Prowadzenie komunikacji TVP zakłada użycie wszystkich dróg dotarcia do odbiorcy: Internet, prasa, telewizja.

Przetarg trwać będzie do 28 marca. Warunkiem wzięcia w nim udziału jest wpłata 100 tysięcy złotych wadium.

Comments

comments

112
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...