string(122) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/04/Warsaw_-_TVP_building_B_front-1200x500.jpg');"
string(96) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/04/Warsaw_-_TVP_building_B_front-1200x500.jpg"
Telewizja Polska rozpisała przetarg na dom mediowy
Telewizja Polska poszukuje nowego domu mediowego. Zlecenie opiewać będzie na kwotę 13 milionów złotych. Wynagrodzenie dla zwycięzcy przetargu wynosić będzie 484 tysiąca złotych.
Zlecenie trwać będzie jeden rok. Do zadań domu mediowego należeć będzie planowanie strategii marketingowej i wcielanie ich w życie. Władze TVP zapowiedziały podpisanie umowy z nową agencją najpóźniej 1 czerwca.
Prowadzenie komunikacji TVP zakłada użycie wszystkich dróg dotarcia do odbiorcy: Internet, prasa, telewizja.
Przetarg trwać będzie do 28 marca. Warunkiem wzięcia w nim udziału jest wpłata 100 tysięcy złotych wadium.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Kalle Friz, członek zarządu Kino Świat, obejmie stanowisko tymczasowego prezesa zarządu Kino Świat
27
Sonda
Loading ...