Telewizja Polska rozpisała przetarg na dom mediowy

Redakcja PR - 19.02.2018
239

Telewizja Polska rozpisała przetarg na dom mediowy

Telewizja Polska poszukuje nowego domu mediowego. Zlecenie opiewać będzie na kwotę 13 milionów złotych. Wynagrodzenie dla zwycięzcy przetargu wynosić będzie 484 tysiąca złotych.

Zlecenie trwać będzie jeden rok. Do zadań domu mediowego należeć będzie planowanie strategii marketingowej i wcielanie ich w życie. Władze TVP zapowiedziały podpisanie umowy z nową agencją najpóźniej 1 czerwca.

Prowadzenie komunikacji TVP zakłada użycie wszystkich dróg dotarcia do odbiorcy: Internet, prasa, telewizja.

Przetarg trwać będzie do 28 marca. Warunkiem wzięcia w nim udziału jest wpłata 100 tysięcy złotych wadium.

Comments

comments

239
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...