Tata bawi się Barbie® – nowa kampania Mattel®

Informacja Prasowa - 14.02.2017
277

Tata bawi się Barbie® – nowa kampania Mattel®

Firma Mattel w ramach kampanii marki Barbie® „Możesz być, kim chcesz” przedstawiła najnowszy spot pt. „Tata bawi się Barbie®”. Krótki film opracowany we współpracy z BBDO pokazuje, jak istotna jest rola ojca w życiu córki oraz jak bardzo wspólna zabawa pobudza wyobraźnię oraz zachęca dziewczynki do snucia marzeń i wiary we własne możliwości, co przekłada się na jej pewność siebie i sukcesy w dorosłym życiu. 

Materiał nowej kampanii złożony z 90-sekundowego filmu i trzech 30-sekundowych skrótów przedstawia 6 prawdziwych ojców, którzy bawią się ze swoimi córkami lalkami Barbie. Na zakończenie spotów pojawia się hasło „Czas spędzony w świecie jej wyobraźni to inwestycja w jej realny świat”.

Kampania ma na celu podkreślenie istotnej roli ojca w życiu dziewczynki i uświadomienie, że jego zaangażowanie w wymyśloną przez córkę zabawę przyczynia się do jej rozwoju społecznego, intelektualnego i emocjonalnego w prawdziwym życiu.

Istotny wpływ ojca na kształtowanie się charakteru córki potwierdza opracowanie dr Lindy Nielsen z amerykańskiego Uniwersytetu w Wake Forest. Na podstawie prowadzonych od dziesięcioleci badań naukowych widać, że dziewczynkom, które od wczesnego dzieciństwa otrzymywały miłość i wsparcie od swoich ojców, nie brakowało pewności siebie i niezależności w dorosłym życiu. Istotę zabawy z córką rozumieją też sami ojcowie.

Wyniki przeprowadzonego przez firmę Mattel badania na ojcach w 15 europejskich krajach pokazują, że aż 82%* polskich ankietowanych zgadza się ze stwierdzeniem, że spędzony z córką czas wzmacnia jej pewność siebie, i jednocześnie 53% z nich żałuje, że nie może poświęcić go więcej na wspólne zabawy.

Poprzez najnowszy spot kampanii chcemy przybliżyć wszystkim ojcom sztukę zabawy Barbie z córkami oraz pokazać płynącą z niej radość i korzyści. Badania pokazują, że 53% polskich ojców wie, jak bawić się lalkami z córką – czas zainspirować do tego samego pozostałych – mówi Danuta Leszko-Rowsell, Senior Brand Manager marki Barbie.

Spoty zachęcające ojców do zabawy ze swoimi córkami są kontynuacją zeszłorocznej akcji „Imagine The Possibilities” („Wyobraź sobie możliwości”), która zdobyła tytuł reklamy roku, okrzykniętej mianem „przywracającej wiarę w społeczeństwo”. Spot podkreślał, jak ważnym elementem kształtującym przyszłą tożsamość dziewczynek jest kreatywna zabawa i przyjmowanie w niej różnorodnych ról społecznych. Barbie pokazuje, że wystarczy jedynie odrobina nieograniczonej wyobraźni oraz wiary we własne możliwości – by móc być kim się chce.

* Badanie OnePoll „Rola ojca w życiu córki” na 500 ojcach w Polsce przeprowadzone w styczniu 2017 r. na zlecenie firmy Mattel.

Comments

comments

277
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...