Tarczyński Studio Live uzyskało wyłączność na transmisję czołowego turnieju e-sportowego w Europie!

Informacja Prasowa - 13.08.2021
274

Tarczyński Studio Live uzyskało wyłączność na transmisję czołowego turnieju e-sportowego w Europie!

Tarczyński Studio Live uzyskało wyłączność na transmisję czołowego turnieju e-sportowego w Europie!

Krajowy lider w kategorii przekąsek mięsnych poinformował, że sponsorowane przez niego  na platformie Twitch Tarczyński Studio Live uzyskało wyłączne prawa do polskiej wersji językowej transmisji Malta Vibes – jednego z najważniejszych turniejów e-sportowych na kontynencie.

Tegoroczne transmisje zapowiadają się naprawdę interesująco, ponieważ organizatorzy turnieju Malta Vibes by Eden Esports – którego pierwsza edycja odbyła się w 2020 roku – ogłosili w tym sezonie nowy format rozgrywek pod nazwą Knockout. Faworyzuje on drużyny, które prezentują najbardziej wyrównany poziom. W puli nagród znalazło się aż 300 000 dolarów, a najlepsze zespoły zostaną zaproszone na profesjonalny obóz szkoleniowy na Malcie.

 Lista uczestników turnieju wygląda naprawdę imponująco. Mamy już informacje, że w akcji zobaczymy m.in. topowe polskie zespoły CS:GO. W ubiegłym roku Malta Vibes podbiła serca fanów e-sportu, dlatego teraz spodziewamy się ogromnego zainteresowania relacjami z turnieju. Licencja obowiązuje do końca 2021 roku, więc przed zespołem odpowiedzialnym za nasze działania w e-sporcie kilka miesięcy wytężonej pracy, którą, mam nadzieję, docenią widzowie kanału – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Exportu w firmie Tarczyński S.A.

Projekt Tarczyński Studio Live prowadzony dla marki przez agencję Cyberwolves ruszył w marcu 2020 r. i spotkał się z ciepłym przyjęciem w świecie e-sportu – w pierwszym półroczu 2021 r. transmisje z profesjonalnym komentarzem obejrzało ponad 3,5 mln widzów. Kanał dostępny jest pod adresem: www.twitch.tv/tarczynski_studio_live.

Z kolei marka Tarczyński konsekwentnie zwiększa swoje zaangażowanie w sektorze e-sportowym – niedawno do rozgrywek przystąpiła stworzona przez nią drużyna Tarczyński Protein Team, zaś sponsoring e-sportu został na stałe wpisany do strategii rozwoju firmy na kolejne lata. Produkty marki mają stanowić alternatywę dla w tradycyjnych słonych przekąsek, które znajdują się w zasięgu ręki graczy w czasie e-sportowych zmagań.

Comments

comments

274
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...