Tarczyński sponsorem XII edycji turnieju Tauron Giganci Siatkówki

Informacja Prasowa - 17.09.2021
172

Tarczyński sponsorem XII edycji turnieju Tauron Giganci Siatkówki

Tarczyński sponsorem XII edycji turnieju Tauron Giganci Siatkówki

Jedna z największych firm branży spożywczej w Polsce – Tarczyński – z roku na rok zwiększa swoje zaangażowanie społeczne. Marka została właśnie Sponsorem Premium XII edycji Międzynarodowego Turnieju Charytatywnego Giganci Siatkówki, który rozgrywa się na Dolnym Śląsku. Przedstawiciele firmy deklarują, że sponsoring sportu oraz wsparcie lokalnych społeczności są dla nich jednymi z kluczowych obszarów działalności marki w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

Giganci Siatkówki z nowym sponsorem

Tauron Giganci Siatkówki to najważniejszy przedsezonowy turniej klubowy w Polsce, ale i w Europie. W tym roku o Puchar Sponsora Tytularnego powalczą Mistrzowie Polski – Jastrzębski Węgiel, PGE Skra Bełchatów, a także tureckie drużyny Fenerbahçe Stambuł  oraz Galatasaray Stambuł. Tegoroczna – XII edycja turnieju zostanie rozegrana w dniach 24-26 września w Miliczu i Jelczu-Laskowicach. Dochód z biletów przeznaczony będzie tradycyjnie na rozwój sportowy najmłodszych.

W tym roku drugim największym sponsorem imprezy – zaraz po sponsorze tytularnym – została firma Tarczyński. Jak mówią jej przedstawiciele, działania CSR-owe wpisane są w ich DNA:

 – W naszej rodzinnej firmie od początku działalności wyznajemy zasadę, że liczy się coś więcej, niż tylko biznes. Jako marka społecznie odpowiedzialna podejmujemy liczne działania mające pozytywne przełożenie nie tylko na klientów, ale także lokalne społeczności czy środowisko naturalne. Pragniemy być dla ludzi i blisko ludzi, dlatego podjęliśmy kolejną decyzję o zaangażowaniu marki Tarczyński w sport. W tym roku – jako sponsor premium Międzynarodowego Turnieju Charytatywnego Giganci Siatkówki – będziemy nie tylko promować aktywność fizyczną wśród dzieci, młodzieży i dorosłych, ale także wspierać rozwój młodych sportowców. Jesteśmy tym bardziej dumni, że tegoroczna edycja będzie miała miejsce w Miliczu i Jelczu-Laskowicach, czyli bliskich nam rejonach. Trzymamy kciuki za wszystkich uczestników turnieju – mówi Jacek Tarczyński, Prezes Tarczyński S.A.

Dzięki udzielonemu wsparciu finansowemu marka może liczyć m.in. na branding boiska, sprzętu meczowego i elementów rozgrywek, ekspozycję strefy firmowej oraz foodtrucka przed halą sportową, jak również wsparcie promocyjne w mediach społecznościowych.

Społeczna odpowiedzialność w biznesie

Tarczyński od wielu lat wspiera nie tylko lokalne społeczności z obszaru Doliny Baryczy i województwa dolnośląskiego, ale także aktywnie angażuje się w sponsoring sportu. Firma jest głównym sponsorem najlepszej polskiej drużyny futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław, którzy w tym roku odnieśli sukces na arenie międzynarodowej, docierając do półfinału najlepszych rozgrywek kontynentu – European League of Football. Na co dzień producent wspiera też piłkarzy lokalnej drużyny LKS Barycz Sułów oraz młodego thriatlonistę Marcela Kozaczkiewicza. Na koncie ma również współpracę z trzykrotnym mistrzem świata na żużlu – Taiem Woffindenem.

Co ciekawe, marka postanowiła rozszerzyć swoje zaangażowanie również na sektor gamingu – jako pierwsza firma z sektora spożywczego uruchomiła własny kanał pn. Tarczyński Studio Live na platformie Twitch, a także powołała do życia własną sekcję e-sportową Tarczyński Protein Team, która występuje w najbardziej prestiżowych ligach w kraju.

Comments

comments

172
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...