Tarczyński S.A. rozwija strategię działań w sektorze e-commerce

Informacja Prasowa - 14.08.2020
152

Tarczyński S.A. rozwija strategię działań w sektorze e-commerce

Tarczyński S.A. rozwija strategię działań w sektorze e-commerce

Tarczyński S.A. wiodący producent wysokiej jakości białkowych przekąsek mięsnych, z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku, coraz mocniej stawia na swoją obecność w sektorze e-commerce. Produkty marki można nabyć na kilku internetowych platformach sprzedażowych m.in. Frisco. oraz w oficjalnym sklepie Tarczyński S.A. w Strefie Marek Allegro.

Szeroka oferta produktowa dostosowana do oczekiwań klientów

Kategoria przekąsek mięsnych rozwija się dynamicznie, a sama marka Tarczyński S.A., posiadająca w swoim asortymencie szeroki wachlarz produktów, nieustannie poszerza ofertę, dostosowując ją do potrzeb i oczekiwań nabywców. W ciągu ostatnich 12 miesięcy do sprzedaży wprowadzona została linia przekąsek dla osób aktywnych – Tarczyński Protein oraz suszone Chipsy mięsne. W czerwcu rozszerzone zostało również portfolio produktowe linii Naturalnie o Krakowską suchą oraz Kurczaka gotowanego, które wyróżnia prosty skład i tylko naturalne składniki.

Tarczyński S.A w Strefie Marek Allegro

Sprzedaż internetowa jest istotnym aspektem strategii marki, dlatego firma od lat współpracuje z partnerami handlowymi w sektorze e-commerce. Trzy miesiące temu 8 maja – Tarczyński S.A. zdecydował się uruchomić oficjalny sklep w Strefie Marek Allegro, będąc tym samym pierwszą marką w sektorze wędlin i przekąsek mięsnych, która zadebiutowała na popularnej platformie sprzedażowej. Dzięki obecności i dostępności produktów konsumenci mają możliwość zamówienia towarów niezależnie od miejsca zamieszkania i preferencji zakupowych.

Obecnie online kupić można wszystkie kluczowe produkty marki. Niezależnie od wybranego sposobu dostawy, produkty zachowują swoją świeżość i wysoką jakość. Co ważne, na Allegro pojawiają się też ofertowe nowości, dzięki czemu już w dniu premiery każdy konsument ma możliwość zamówienia wchodzącego na rynek produktu. Na konsumentów czekają także promocje i oferty specjalne.

Sprzedaż online wzrasta z miesiąca na miesiąc. Mimo że konsumenci nie są jeszcze przyzwyczajeni do zakupu świeżych produktów przez Internet, to zainteresowanie wokół tego typu form sprzedaży wciąż rośnie. Zarówno my, jak i cała branża spożywcza, jesteśmy na etapie budowania zaufania internetowego klienta. W czasie epidemii koronawirusa Polacy przekonali się do zakupów online, dostrzegając pewność i szybkość obsługi. Trend ten najprawdopodobniej będzie wzrastał, co tylko utwierdza nas w przekonaniu, że podjęliśmy dobrą decyzję. Na ten moment po trzech miesiącach od uruchomienia sklepu na platformie Allegro największą popularnością wśród naszych klientów cieszą się Chipsy Mięsne i produkty z linii Tarczyński Protein, które już teraz mają swoich stałych fanów mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu Tarczyński S.A.

Marka, realizując strategię działań w sektorze e-commerce, już wcześniej obecna była w przestrzeni online. Produkty Tarczyński S.A. dostępne są także w internetowym sklepie spożywczym Frisco.pl,  na stronie PolskiKoszyk.pl i sklepach internetowych popularnych sieci. Kupić można tam m.in.: kabanosy, parówki, kiełbasy, szynki, chipsy mięsne czy suszoną wołowinę. Zgodnie z przyjętą strategią sprzedaż internetowa będzie konsekwentnie rozwijana. W przypadku Allegro, na ten moment sprawdzane są dodatkowe możliwości bezpiecznego transportu artykułów spożywczych, które pozwolą rozszerzyć dostępną tam ofertę produktową.

Comments

comments

152
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...