Tarczyński S.A. rozwija strategię działań w sektorze e-commerce

Informacja Prasowa - 14.08.2020
145

Tarczyński S.A. rozwija strategię działań w sektorze e-commerce

Tarczyński S.A. rozwija strategię działań w sektorze e-commerce

Tarczyński S.A. wiodący producent wysokiej jakości białkowych przekąsek mięsnych, z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku, coraz mocniej stawia na swoją obecność w sektorze e-commerce. Produkty marki można nabyć na kilku internetowych platformach sprzedażowych m.in. Frisco. oraz w oficjalnym sklepie Tarczyński S.A. w Strefie Marek Allegro.

Szeroka oferta produktowa dostosowana do oczekiwań klientów

Kategoria przekąsek mięsnych rozwija się dynamicznie, a sama marka Tarczyński S.A., posiadająca w swoim asortymencie szeroki wachlarz produktów, nieustannie poszerza ofertę, dostosowując ją do potrzeb i oczekiwań nabywców. W ciągu ostatnich 12 miesięcy do sprzedaży wprowadzona została linia przekąsek dla osób aktywnych – Tarczyński Protein oraz suszone Chipsy mięsne. W czerwcu rozszerzone zostało również portfolio produktowe linii Naturalnie o Krakowską suchą oraz Kurczaka gotowanego, które wyróżnia prosty skład i tylko naturalne składniki.

Tarczyński S.A w Strefie Marek Allegro

Sprzedaż internetowa jest istotnym aspektem strategii marki, dlatego firma od lat współpracuje z partnerami handlowymi w sektorze e-commerce. Trzy miesiące temu 8 maja – Tarczyński S.A. zdecydował się uruchomić oficjalny sklep w Strefie Marek Allegro, będąc tym samym pierwszą marką w sektorze wędlin i przekąsek mięsnych, która zadebiutowała na popularnej platformie sprzedażowej. Dzięki obecności i dostępności produktów konsumenci mają możliwość zamówienia towarów niezależnie od miejsca zamieszkania i preferencji zakupowych.

Obecnie online kupić można wszystkie kluczowe produkty marki. Niezależnie od wybranego sposobu dostawy, produkty zachowują swoją świeżość i wysoką jakość. Co ważne, na Allegro pojawiają się też ofertowe nowości, dzięki czemu już w dniu premiery każdy konsument ma możliwość zamówienia wchodzącego na rynek produktu. Na konsumentów czekają także promocje i oferty specjalne.

Sprzedaż online wzrasta z miesiąca na miesiąc. Mimo że konsumenci nie są jeszcze przyzwyczajeni do zakupu świeżych produktów przez Internet, to zainteresowanie wokół tego typu form sprzedaży wciąż rośnie. Zarówno my, jak i cała branża spożywcza, jesteśmy na etapie budowania zaufania internetowego klienta. W czasie epidemii koronawirusa Polacy przekonali się do zakupów online, dostrzegając pewność i szybkość obsługi. Trend ten najprawdopodobniej będzie wzrastał, co tylko utwierdza nas w przekonaniu, że podjęliśmy dobrą decyzję. Na ten moment po trzech miesiącach od uruchomienia sklepu na platformie Allegro największą popularnością wśród naszych klientów cieszą się Chipsy Mięsne i produkty z linii Tarczyński Protein, które już teraz mają swoich stałych fanów mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu Tarczyński S.A.

Marka, realizując strategię działań w sektorze e-commerce, już wcześniej obecna była w przestrzeni online. Produkty Tarczyński S.A. dostępne są także w internetowym sklepie spożywczym Frisco.pl,  na stronie PolskiKoszyk.pl i sklepach internetowych popularnych sieci. Kupić można tam m.in.: kabanosy, parówki, kiełbasy, szynki, chipsy mięsne czy suszoną wołowinę. Zgodnie z przyjętą strategią sprzedaż internetowa będzie konsekwentnie rozwijana. W przypadku Allegro, na ten moment sprawdzane są dodatkowe możliwości bezpiecznego transportu artykułów spożywczych, które pozwolą rozszerzyć dostępną tam ofertę produktową.

Comments

comments

145
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...