TaniaKsiazka.pl wyróżniona w konkursie e-Commerce Polska awards 2022!

Informacja Prasowa - 26.09.2022
232

Jury doceniło zorganizowany przez markę WyCzytOn – event online,

TaniaKsiazka.pl wyróżniona w konkursie e-Commerce Polska awards 2022!

e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych plebiscytów w branży sprzedaży internetowej. Już od 10 lat e-Izba nagradza przedsiębiorców, którzy odznaczają się innowacyjnym podejściem, wizją i sukcesami na polu handlu elektronicznego. W tegorocznej edycji konkursu jury, oprócz nagród głównych, przyznało również specjalne wyróżnienia. Jedno z nich, w kategorii „Best campaign – podmioty średnie i duże” trafiło do księgarni TaniaKsiazka.pl. Należąca do białostockiej spółki Glosel marka, otrzymała je za WyCzytOn, czyli Wyprawę Czytelników Online, w której udział wzięło aż 1,9 mln uczestników. Dwunastodniowe wydarzenie odbywające się w maju ubiegłego roku, dzięki swojej nietypowej formie zgromadziło miłośników czytelnictwa, autorów, wydawców oraz bookstagramerów. W programie, oprócz inspirujących spotkań z pisarzami, znalazły się też interaktywne testy wiedzy, angażujące konkursy czy grywalizacja.
– Zdobycie specjalnego wyróżnienia w kategorii najlepszy pomysł promocyjny to dla nas fantastyczna wiadomość i wielka radość. Cieszymy się, że ogrom pracy, który włożyliśmy w projekt i propagowanie czytelnictwa, został doceniony przez tak prestiżowe jury. W festiwalowej formule postawiliśmy na aktywne zaangażowanie czytelników, którzy, mimo formatu online, mogli wziąć czynny udział w wydarzeniu. Oprócz paneli tematycznych i spotkań z autorami, wprowadziliśmy również też m.in. test wiedzy z zakresu poprawności językowej oraz grywalizację w rozwiązywaniu zagadek kryminalnych z Jakubem Ćwiekiem i Wojciechem Chmielarzem. Dużą popularnością cieszył się też interaktywny filtr wykorzystujący technologię AR, z którego skorzystało 36 tys. osób. Udało nam się stworzyć angażującą przestrzeń dla czytelniczej społeczności o różnych gustach – zaczynając od miłośników kryminałów, po fanki romansów – komentuje Łukasz Kierus, prezes spółki Glosel, która jest właścicielem marek TaniaKsiazka.pl i Bee.pl.
W ramach WyCzytOnu w 2021 roku odbyło się 2,2 tys. godzin spotkań online, 18 interaktywnych live’ów oraz 5 konkursów. Podczas eventu miał miejsce również Zlot Fanek Niegrzecznych Książek skierowany do czytelniczek literatury kobiecej. Zeszłoroczne wydarzenie było trzecią odsłoną internetowych targów książki organizowanych cyklicznie przez Taniaksiazka.pl. 

Comments

comments

232
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...