Tandem Media oferuje badania skuteczności kampanii radiowej

Informacja Prasowa - 31.08.2017
144

Tandem Media oferuje badania skuteczności kampanii radiowej

Tandem Media, broker radiowo-kinowy Grupy Radiowej Agory, wprowadził do swojej oferty badania skuteczności kampanii reklamowej. Proponowane rozwiązanie pozwala  sprawdzić wpływ kampanii reklamowej w radiu na decyzje zakupowe słuchaczy. Pierwsze badanie Tandem Media wraz z Eurozet i Polskim Radiem przeprowadziło dla marki Nizoral. 

W ofercie Tandem Media znalazło się badanie skuteczności kampanii reklamowej, które pozwala określić jej wpływ na zakupy dokonywane przez konsumentów. Badanie dostarcza informacji dotyczących zasięgu kampanii i struktury demograficznej jej odbiorców, łącząc jednocześnie jednoźródłowy pomiar konsumpcji mediów z zakupami dokonywanymi przez 8 tys. gospodarstw domowych. Dzięki tak dużej próbie badawczej pomiar jest reprezentatywny dla całej populacji w Polsce. Badanie przeprowadza Instytut GfK z wykorzystaniem narzędzia GfK Crossmedia Link.

– Zależy nam na zapewnieniu naszym partnerom realnej wiedzy na temat wpływu planowanych i realizowanych przez nas kampanii na ich biznes. To także, obok projektu „I love Radio”, jeden ze sposobów w jaki chcemy edukować rynek na temat skuteczności reklamy radiowej – mówi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Media.

Jako pierwsza z nowego rozwiązania w ofercie Tandem Media skorzystała firma Johnson&Johnson. W kwietniu br. na antenach stacji Grupy Radiowej Agory, Polskiego Radia i Radia Zet prowadzona była kampania reklamowa szamponu przeciwłupieżowego marki Nizoral. Radio było jedynym medium wykorzystanym w kampanii, dzięki której produkt odnotował aż 23 proc. wzrost sprzedaży*. Osoby, które miały kontakt z reklamą radiową niemal dwukrotnie częściej kupowały szampon Nizoral niż osoby nie mające z nią kontaktu**.

– Nasz produkt zanotował znaczący wzrost wartości sprzedaży w okresie trwania kampanii radiowej i umocnił pozycję na rynku w segmencie szamponów leczniczych – komentuje Kinga Podkalicka, brand manager CEE marki Nizoral.

 

Comments

comments

144
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...