Tak się robi viral – ponad 5 milionów 880 tysięcy udostępnień na Facebooku w niecałe 2 dni

Redakcja PR - 25.01.2017
90

Wideo promujące film "Rings" zachwyciło internautów

3 lutego odbędzie się premiera filmu “Rings”, który ma być kontynuacją jednego z najpopularniejszych japońskich horrorów. W poniedziałek o 16.30 na facebookowym fanpage’u filmu pojawiło się krótkie wideo, które jest częścią akcji promocyjnej. Ten niespełna dwuminutowy materiał na samym Facebooku ma już 249 milionów wyświetleń i udostępniło go ponad 5 milionów 880 tysięcy osób.

viral marketing

fot. screen YouTube/Parmount Pictures

Amerykańska wytwórnia filmowa Paramount Pictures we współpracy z agencją Thinkmodo, która specjalizuje się w marketingu wirusowym, stworzyła świetne wideo promujące horror „Rings”. Materiał został zrealizowany w sklepie RTV i nagrany z perspektywy ukrytej kamery. Jego bohaterami są niczego nieświadomi klienci sklepu. Zobaczcie, jak zostali „wkręceni”:

W ciągu pierwszej doby od publikacji, film został wyświetlony na Facebooku 200 milionów razy.

Obecnie wideo ma już o 49 milionów wyświetleń więcej. Film to typowy viral, który zachwycił internautów – do tej pory na Facebooku udostępniło go 5 881 447 osób, a liczba udostępnień wciąż rośnie. Wideo można zobaczyć również m.in. na kanale YouTube Paramount Pictures.

Jak podoba Wam się taki pomysł na promocję filmu?

Comments

comments

90
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...