Tailor Made PR i Rozgłos wygrały przetarg na obsługę kampanii influencerskiej
Informacja Prasowa - 27.07.2022#21szklanek dla syropów marki Herbapol
Z początkiem lipca wystartowała letnia kampania #21szklanek dla marki Herbapol. Agencja Tailor Made PR odpowiada za stworzenie idei kreatywnej, strategię egzekucji oraz współpracę z influencerami, natomiast Rozgłos odpowiada za strategię i zakup mediów.
Idea kreatywna zastosowana w kampanii podkreśla wydajność, pyszny smak i orzeźwienie, czyli główne benefity letnich syropów Herbapol.
Kampania została skierowana do kobiet, w tym młodych mam z dziećmi 7+ oraz całych rodzin. Publikacje przygotowane przez twórców oparto na najbardziej zasięgowym obecnie na Instagramie formacie czyli reels. Nazwa aktywacji nawiązuje do liczby szklanek napoju, jakie można przygotować z jednej butelki syropu.
Marka Herbapol to aromatyczne i esencjonalne syropy z limitowanych edycji – wyjątkowe połączenia smakowe, wzbogacone witaminami C, B6, D oraz cynkiem, które nadają smaku każdemu dniu i są źródłem orzeźwienia.