Tailor Made PR i Rozgłos wygrały przetarg na obsługę kampanii influencerskiej

Informacja Prasowa - 27.07.2022
295

#21szklanek dla syropów marki Herbapol

Z początkiem lipca wystartowała letnia kampania #21szklanek dla marki Herbapol. Agencja Tailor Made PR odpowiada za stworzenie idei kreatywnej, strategię egzekucji oraz współpracę z influencerami, natomiast Rozgłos odpowiada za strategię i zakup mediów.

 

Idea kreatywna zastosowana w kampanii podkreśla wydajność, pyszny smak i orzeźwienie, czyli główne benefity letnich syropów Herbapol.

 

Kampania została skierowana do kobiet, w tym młodych mam z dziećmi 7+ oraz całych rodzin. Publikacje przygotowane przez twórców oparto na najbardziej zasięgowym obecnie na Instagramie formacie czyli reels. Nazwa aktywacji nawiązuje do liczby szklanek napoju, jakie można przygotować z jednej butelki syropu.

 

Marka Herbapol to aromatyczne i esencjonalne syropy z limitowanych edycji – wyjątkowe połączenia smakowe, wzbogacone witaminami C, B6, D oraz cynkiem, które nadają smaku każdemu dniu i są źródłem orzeźwienia.

Comments

comments

295
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...