T-Mobile wybiera Performics do obsługi w zakresie Digital Performance Marketing

Informacja Prasowa - 25.06.2019
111

T-Mobile wybiera Performics do obsługi w zakresie Digital Performance Marketing

Performics (Publicis Groupe) zwycięzcą przetargu  T-Mobile na obsługę swoich działań marketingowych w zakresie Digital Performance Marketing.

Performics, agencja marketingu efektywnościowego należąca do Publicis Groupe, została wybrana do obsługi strategicznej w obszarze Digital Perfromance oraz zakupu i optymalizacji kampanii oraz działań efektywnościowych (m.in.: SEM, e-mailing, display, afiliacje, cashbacks, mobile, programmatic buying, partnerstwa e-commerce).

Decyzja o wyborze Performicsa oznacza kontynuację wieloletniej współpracy pomiędzy firmami. Kontrakt ma charakter długoterminowy.

***

Performics jest globalną agencją performance marketingu należącą do Publicis Groupe. Oferuje najwyższej jakości, kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, rozwiązań marketingu efektywnościowego opartych na zaawansowanej analityce oraz najnowszych technologiach. Performics odpowiada za skuteczność i najwyższą jakość wszystkich strategii i działań digitalowych, których celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody ze sprzedaży klientów.

Comments

comments

111
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...