Szymon Sołtysik Dyrektorem PR Mazda Polska

Redakcja PR - 03.08.2017
263

Szymon Sołtysik Dyrektorem PR Mazda Polska

Szymon Sołtysik zastępuje na stanowisku Magdalenę Węglewską, która wiosną dołączyła do zespołu marki w regionie Europa Środkowa i Południowo-Wschodnia. Jako Marketing Communications & PR Director koordynuje działania 17 rynków.

Szymon Sołtysik jest absolwentem dziennikarstwa na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach i już podczas studiów podjął pracę w regionalnym Radiu Flash FM. W swojej dwudziestoletniej karierze dziennikarza motoryzacyjnego może pochwalić się pracą w tygodniku „Motor”, „Wysokich Obrotach” – cotygodniowym dodatku motoryzacyjnym do „Gazety Wyborczej”, „Auto-Moto” oraz polskiej edycji miesięcznika „TopGear”, którego był redaktorem naczelnym w latach 2011-2016. Jak mówi, od dzieciństwa jest zakochany w samochodach, uzależniony od prędkości i dobrych aut, więc podjęcie nowych wyzwańw strukturach Mazda Polska jest dla niego kontynuacją życiowych pasji i przestrzenią do wykorzystania zawodowych kompetencji.

 

 

 

Od momentu rozpoczęcia działalności w czerwcu 2008 r., polski oddział Mazdy wydał klientom ponad 52,5 tys. samochodów, a marka ugruntowała swoją pozycję na rynku, dzięki modelom 6. generacji, opartych na technologiach  SKYACTIV i wzornictwie KODO: Dusza Ruchu. W 2017 roku Mazda wprowadziła do sprzedaży dwa premierowe modele samochodów: MX-5 RF oraz nową Mazdę CX-5. Mazda dynamicznie rozwija się na polskim rynku, obecnie sieć sprzedaży obejmuje 31 salonów i 42 serwisy.

Comments

comments

263
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...
Zapisz się na newsletter
aby otrzymywać newsletter wypełnij poniższe pola