Szymon Ładniak i Mateusz Kaprzyk rozpoczynają współpracę z platformą TheSport.pl i Publicon
Informacja Prasowa - 14.04.2022Szymon Ładniak i Mateusz Kaprzyk rozpoczynają współpracę z platformą TheSport.pl i Publicon
Szymon Ładniak i Mateusz Kaprzyk rozpoczynają współpracę z platformą TheSport.pl i Publicon
Młodzi polscy kierowcy wyścigowi, Szymon Ładniak i Mateusz Kaprzyk dołączyli do platformy TheSport.pl i Publicon. Wrocławska grupa będzie odpowiadać za media relations, social media i doradztwo strategiczne.
Szymon Ładniak to 19-letni kierowca wyścigowy z Lublina, który startuje w serii ADAC TCR Germany, czyli rywalizacji aut turystycznych. Ambicją zawodnika jest walka o zwycięstwo w najbliższym sezonie w barwach Liqui Moly Team Engstler, a w kolejnych latach start w mistrzostwach świata w wyścigach długodystansowych.
20-letni Mateusz Kaprzyk reprezentuje polski zespół Inter Europol Competition w European Le Mans Series. W swoim debiucie zajął 8. miejsce w klasyfikacji indywidualnej i 6. w zestawieniu drużynowym, będąc najmłodszym zawodnikiem w stawce.
Platforma TheSport.pl i Publicon będzie obsługiwać sportowców w obszarach doradztwa strategicznego, media relations i social media.
– Dla naszej agencji to potwierdzenie, że kolejne podmioty związane z motorsportem cenią naszą wiedzę i doświadczenie. Mocno stawiamy na rozwój kompetencji związanych z marketingiem sportowym. Cieszymy się z możliwości współpracy z nadziejami polskich wyścigów i mamy nadzieję, że wspólnie dotrzemy na sam szczyt – podkreśla Michał Tkaczyszyn, Head of Sport&Public w agencji Publicon.
Wrocławska agencja poszerza swoje portfolio o kolejne projekty ściśle związane z motorsportem. Publicon współpracuje już między innymi z Alfa Romeo F1 Team ORLEN oraz ORLEN Team reprezentowanym przez Bartosza Zmarzlika czy Mikołaja Marczyka.
– Szymon Ładniak i Mateusz Kaprzyk to przedstawiciele nowego pokolenia w motorsporcie. Ambitni i utalentowani, a jednocześnie mimo młodego wieku bardzo świadomi drogi, którą chcą podążać. Wartości, które reprezentują są spójne z naszą strategią, którą obraliśmy na starcie projektu – podsumowuje Damian Filipowski, redaktor naczelny TheSport.pl. Obaj sportowcy będą ambasadorami portalu.