Szymon Lach dyrektorem sprzedaży aplikacji Jobsquare

Redakcja PR - 20.03.2017
139

Szymon Lach dołączył do zespołu aplikacji rekrutacyjnej Jobsquare

Szymon Lach ekspert w zakresie sprzedaży i coach biznesowy dołączył do zespołu aplikacji rekrutacyjnej Jobsquare. Nowy dyrektor sprzedaży będzie odpowiadał za ekspansję Jobsquare na rynku zatrudnienia w Polsce oraz wsparcie programów realizowanych przez aplikację.

100 tys. nowych użytkowników, stworzenie struktury handlowej w kolejnych miastach Polski, realizacja programu Rekomendowany Pracodawca, rozwój sieci mobilnych doradców HR – to plany aplikacji i jej twórców na najbliższe miesiące. Dlatego Jobsquare wzmacnia dział sprzedaży. Do zespołu dołączył Szymon Lach, który został dyrektorem sprzedaży Jobsquare.

Szymon Lach przez 13 lat związany ze sprzedażą, tworzył z powodzeniem struktury handlowe największych podmiotów w kraju. Specjalista i ekspert w zakresie technik sprzedaży i autoprezentacji, doradca biznesowy, coach i mówca motywacyjny. Szkoli nie tylko ze sprzedaży, ale i kompetencji osobistych. Właściciel Akademii Przemawiania.

Jobsquare wzmacnia sieć handlowców

Nowy dyrektor sprzedaży Jobsquare zacznie od zbudowania regionalnej sieci handlowców. Na początku w największych miastach Polski, jak: Katowice, Kraków, Poznań, Wrocław i Trójmiasto. W Warszawie zespołem sprzedażowym nadal będzie kierował Artur Zarzycki.  – Wzmocniony zespół sprzedaży będzie kontynuował dalszą ekspansję aplikacji na rodzimym rynku. Liczymy, że z pomocą Szymona przekonamy do używania Jobsquare kolejnych pracodawców i wkrótce będziemy mogli pochwalić się kolejnymi 100 tys. użytkowników – zapowiada Marcin Fiedziukiewicz twórca Jobsquare.

Mobilni doradcy HR

Równolegle do zespołów sprzedażowych Lach będzie wspierał rozwój sieci Mobilnych Doradców HR. To nowa inicjatywa aplikacji, która ma nieodpłatnie wspierać pracodawców, zwłaszcza tych mniejszych, w prowadzeniu skuteczniejszej polityki zatrudnienia. Do zadań nowego dyrektora sprzedaży będzie również należało wsparcie programu Rekomendowany Pracodawca, który Jobsquare uruchomił 1 marca tego roku. Celem przedsięwzięcia, któremu patronują Krajowa Izba Gospodarcza, Polska Rada Biznesu i Pracodawcy RP, jest promocja dobrych praktyk stosowanych przez pracodawców względem pracowników oraz wskazanie i wyróżnienie firm, które takie standardy spełniają.

**

Jobsquare to mobilna aplikacja, która powstała z myślą o rekrutacji w zawodach nie wymagających dużego doświadczenia – czyli zajęciach tymczasowych, np. hostessy, pomoc kuchenna, sprzedawcy itp. Po stronie pracodawców jest przeznaczona głównie dla małych i średnich przedsiębiorców. Wypełnia lukę, którą pozostawiają klasyczne agencje pracy i serwisy ogłoszeniowe. Aplikacja jest dostępna na urządzenia z systemami Android i iOS.

Z aplikacją, obok mniejszych firm, rekrutują z powodzeniem tacy giganci jak Żabka, Tally Weijl, BP, Superpharma czy Starbucks. Z narzędzia korzysta już blisko 100 tys. użytkowników. Na początku roku fundusz bValue, za którym stoją m.in. Marian Owerko szef Bakallandu i wiceprezes Polskiej Rady Biznesu oraz Tomasz Misiak twórca Work Service, zwiększył finansowanie aplikacji do 4,3 mln złotych. Pieniądze, obok planów zagranicznej ekspansji, pomogły rozpocząć realizację programu promocji standardów zatrudnienia Rekomendowany Pracodawca, a w najbliższej przyszłości zostaną także przeznaczone na kolejny program – rozwoju sieci mobilnych doradców HR.

Comments

comments

139
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...