Szybka randka z rekruterem. Rusza nowa kampania „Job Dating”

Informacja Prasowa - 19.02.2019
198

Szybka randka z rekruterem. Rusza nowa kampania „Job Dating”

Szybka randka z rekruterem. Rusza nowa kampania „Job Dating” Accenture Operations

Digitalowe formularze wzorowane na znanych aplikacjach randkowych i szybkie randki z rekruterami to kolejne niestandardowe rozwiązania, które Accenture Operations wdraża, by pozyskać nowych pracowników.

We wtorek, 19 lutego w warszawskiej Bibliotece Uniwersyteckiej odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu szybkich randek z rekruterami, organizowane przez Accenture Operations. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich osób, które szukają pomysłu na podjęcie interesującej pracy tuż po studiach lub jeszcze w ich trakcie.

Praca, w której można się zakochać

W naszej nowej kampanii, w pełni świadomie porównujemy rekrutację do szybkich randek i aplikacji randkowych. Wiemy bowiem, że w obu przypadkach bardzo ważną rolę odgrywa pierwsze wrażenie i możliwość swobodnego sprawdzenia się w nowym otoczeniu. Wierzymy, że decydując się na tak unikalną formułę rekrutacji, mocniej zapadniemy w świadomości kandydatów i szybko skrócimy dystans, który często jest jedną z największych barier każdej rozmowy o pracę – wyjaśnia Edyta Gałaszewska-Bogusz, dyrektor zarządzająca Accenture Operations w Polsce.

Główną grupą docelową kampanii „Job Dating” są osoby, które chciałyby sprawdzić się w międzynarodowej, szybko rozwijającej się firmie. Accenture Operations poszukuje osób, które posiadają już pierwsze doświadczenia zawodowe (ok. 2-letnie), dobrze znają języki obce (zwłaszcza inne niż angielski) i lubią pracować z ludźmi.

Internetowy test połączy człowieka z pracą

Rekruterzy Accenture Operations będą pozyskiwać CV kandydatów na dwa sposoby. Pierwszy z nich to strona jobdating.pl, na której firma stworzyła ankietę, działającą podobnie jak aplikacje randkowe. Każdy kandydat odpowiada na krótkie pytania, mając do wyboru opcję tak lub nie, np. „Czy 3200 puzzli to dobry pomysł na walentynkowy wieczór?”.

Następnie, na podstawie udzielonych odpowiedzi, specjalnie przygotowany algorytm przydziela każdej osobie obszary działalności Accenture Operations, które są najlepiej dopasowane do jej kompetencji i charakteru.

– W ten sposób kandydat dowiaduje się, że jego typ osobowości najlepiej łączy się np. z działem obsługi klienta, IT lub obszarem finansów i księgowości. W naszej firmie każdy znajdzie dla siebie mnóstwo interesujących ścieżek rozwoju. Nasza walentynkowa ankieta ma być impulsem namawiającym do tego, by wysłać CV i sprawdzić się w kolejnych, bardziej zaawansowanych etapach rekrutacji – mówi Edyta Gałaszewska-Bogusz.

Szybka randka na uczelni

 Drugim sposobem pozyskiwania CV w ramach kampanii Job Dating jest cykl szybkich randek z rekruterami, które odbędą się na terenie siedmiu uczelni w całej Polsce. Kandydaci, którzy przyniosą swoje CV, podczas indywidualnej sesji, będą mogli przekonać się, czy Accenture Operations to firma, w której chcieliby rozwijać swoja karierę. – W ciągu kilku minut obie strony będą mogły przedstawić swoje najmocniejsze atuty i oczekiwania. Dzięki temu kandydat błyskawicznie zorientuje się, czy Accenture Operations to firma, która jest mu pisana. Jeśli tak, osoba odpowiedzialna za rekrutację, zaprosi go do kolejnego etapu – tłumaczy Edyta Gałaszewska-Bogusz.

Pierwsze spotkania z cyklu szybkich randek z rekruterami odbędą się 19 lutego na Uniwersytecie Warszawskim (Biblioteka Uniwersytecka) i 21 lutego na Akademii Leona Koźmińskiego. Kolejne wydarzenia zostały zaplanowane na 26 lutego w Szkole Głównej Handlowej, 28 lutego w Grupie Uczelni Vistula, 6 marca na Uniwersytecie Jagiellońskim, 7 marca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz 12 marca na uczelni SWPS.

 

 

 

Comments

comments

198
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...