Szmalec PR wygrywa przetarg na obsługę marki Bonami
Agencja Szmalec PR rozpoczęła współpracę z Bonami.pl, sklepem internetowym z artykułami wyposażenia wnętrz.
W ramach umowy agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe usługi komunikacyjne, w tym m.in. doradztwo strategiczne, bieżące relacje z mediami, PR produktowy i korporacyjny.
Celem działań jest wzmocnienie obecności Bonami na polskim rynku e-commerce poprzez aktywną i otwartą komunikację, a także stworzenie przestrzeni medialnej dla nowych projektów. Ubiegły rok sklep zakończył z globalnym przychodem w wysokości 55 milionów euro. Spółka planuje dalsze inwestycje we wszystkich pięciu krajach i wzrost wyników o 35%. Poza Polską Bonami jest obecne w Czechach, na Słowacji, w Rumunii oraz na Węgrzech.
Projekt ze strony agencji prowadzi Sylwia Szmalec. Umowę podpisano na rok.
Comments
