Szlachetny smak piwa w nowej reklamie marki Kasztelan

Informacja Prasowa - 11.06.2021
225

Szlachetny smak piwa w nowej reklamie marki Kasztelan

Szlachetny smak piwa w nowej reklamie marki Kasztelan

W swoim najnowszym spocie marka Kasztelan w jeszcze bardziej metaforycznej formie i nowoczesnych ujęciach uruchamia wyobraźnię widzów, pokazując bogactwo i pełnię smaku piwa Kasztelan Jasne Pełne.

Głównym bohaterem najnowszego spotu Kasztelan Jasne Pełne jest szlachetny smak piwa. Kasztelan zaprasza widzów w metaforyczną podróż przez świat regionalnego piwa Jasnego Pełnego: „Szlachetny smak przybliżę waści”.

Reklama podkreśla charakter marki: połączenie tradycji ze światem współczesnym, tym razem ze skupieniem na smaku kasztelańskiego trunku. Makro ujęcia piwa zostały zaplanowane tak, aby harmonijnie i intrygująco łączyć się z ujęciami pędu i zbliżeń na konia Kasztelana. Koń w polskiej kulturze jednym ze zwierząt uważanych za najszlachetniejsze, a jednocześnie bliskie człowiekowi, piękne i porywające w swoim galopie, dlatego tym razem jego rola była świadomie i celowo podkreślona.

– Nasz spot to kontynuacja i rozwinięcie platformy stworzonej w 2020 roku. Tym razem sięgamy do emocji i wyobraźni widzów pokazując smak regionalnego piwa z Sierpca, Kasztelana Jasnego Pełnego, które dopiero od czerwca 2020 jest dostępne w całej Polsce. Tempo spotu, kolorystyka i scena finałowa mają podkreślać jego bogaty smak, pełnię i charakter – mówi Aleksandra Lipko-Kruk, menedżerka marki Kasztelan. – Sięgnęliśmy po środki wyrazu filmowego dotychczas nieobecne w polskich reklamach piwa, więc jest to spot innowacyjny, a jednocześnie kontynuujący to, co widzowie docenili w poprzednich odcinkach przygód Kasztelana. Końcowe hasło „(Szlachetnym smakiem) Racz się waść” jest transformacją hasła otwierającego nową platformę, czyli „Racz waść wpaść”. W ten sposób chcieliśmy skierować uwagę widzów w stronę smaku utrzymując dowcipny, a jednocześnie staropolski styl wypowiedzi – dodaje Aleksandra Lipko-Kruk.

Dopełnieniem reklamy jest muzyka, która zawsze odgrywa ważną rolę w filmach reklamowych marki – tym razem jest to unowocześnione wydanie muzyki klasycznej, które może zaskoczyć niejednego widza.

 Spot będzie szeroko promowany w kanałach telewizji ogólnopolskiej i w kanałach tematycznych. Reklamę będzie wspierać również komunikacja digitalowa. Spot w reżyserii Szymona Pawlika stworzyła agencja Brainbox, producentem jest studio filmowe Dynamo, zza kamery operował Mateusz Dziekoński, a muzykę stworzył Marek Domański. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative.

Link do spotu: https://youtu.be/Sq29y1C4jGc

 

Comments

comments

225
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...