Sesja szkoleniowa Marka Staniszewskiego i Krzysztofa Jankowskiego o zarządzaniu firmą – zapraszamy!
Redakcja PR - 23.02.2017Poznaj i zdobądź 4 bieguny zarządzania firmą! - sesja szkoleniowa
Marek Staniszewski i Krzysztof Jankowski zapraszają na sesję szkoleniową pt. „Cztery bieguny zarządzania, czyli jak prowadzić małą lub średnią firmę”. Odbędzie się 16 marca (czwartek) w Galerii Pięknych Książek, przy ulicy Pańskiej 96 w Warszawie, w godzinach 17:00-19:00. Koszt uczestnictwa to niecałe 100 złotych.
Chcesz lepiej rozumieć własną firmę i zarządzać nią skuteczniej?
Jeśli prowadzisz firmę małej lub średniej wielkości, to jesteś najpewniej osobą niezwykle zajętą. Mamy jednak nadzieję, że udział w tym spotkaniu może być dla Ciebie inspiracją do pozytywnej zmiany.
Prowadzenie małej lub średniej firmy to STRES, ponieważ jako jej właściciel pełnisz wiele funkcji: właściciela, dyrektora zarządzającego, stratega, szefa HR, kontrolera itp. Jesteś więc odpowiedzialny za wszystko: analizę rynku i konkurencji, tworzenie koncepcji nowych usług/produktów oraz ich pozycjonowania, podział obowiązków pracowników i kształtowanie struktury firmy, motywację zespołu, zarządzanie finansami, pozyskiwanie i utrzymywanie klientów, komunikację marketingową itd. itp. I w każdym z tych obszarów bezustannie musisz podejmować decyzje.
Podczas sesji szkoleniowej zaprezentowany zostanie model Czterech Biegunów zarządzania firmą, czyli:
– Biegun Otoczenia Rynkowego
– Biegun Struktur i Relacji
– Biegun Finansów
– Biegun Komunikacji
Ze względu na kameralny charakter szkolenia liczba osób w grupie jest ograniczona, warto więc zapisać się jak najszybciej.
ZAPISY: Na platformie Evenea —> LINK
O autorach:
Marek Staniszewski
Heuristica – Założyciel // Doradca
Pasjonat strategii komunikacji. 20 letnie doświadczenie w budowaniu marek i badaniach ich kondycji, zdobywał w międzynarodowych agencjach komunikacji marketingowej, gdzie pełnił m. in. funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego.
Wykładowca i trener; prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute – HBP, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus.
Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR. Jako juror oceniał prace w takich konkursach jak Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Członek Rady Ekspertów THINKTANK.
Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp” „Tak na marginesie strategii” oraz współautorem książki „Portret klienta„. Należy do grona założycieli Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”. Pomysłodawca i współorganizator projektu Farma Inwencji. Założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus.
Krzysztof Jankowski
Doradca biznesowy // Konsultant
Ekspert w zakresie procesów zarządzania i optymalizacji budżetów w międzynarodowych korporacjach oraz jednostkach certyfikujących zarówno w Polsce, jak i za granicą. Posiada praktyczne doświadczenia związane z zarządzaniem, reorganizacją firm, budowaniem organizacji od podstaw, a także z zarządzaniem kryzysowym oraz diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów w różnego rodzaju organizacjach w wielu obszarach ich funkcjonowania. Dodatkowo posiada bogatą wiedzę łączącą zarządzanie i marketing – współtworzył organizację struktur w kluczowych grupach komunikacyjnych globalnych struktur działających na polskim rynku. Posiada szerokie doświadczenie w strategicznej obsłudze klientów między innymi w branżach: motoryzacja, telekomunikacja, IT, FMCG, lotnictwo cywilne czy budownictwo.