Szkolenia z analityki aplikacji mobilnych

Informacja Prasowa - 18.11.2020
95

Szkolenia z analityki aplikacji mobilnych

Up&More:

szkolenia z analityki aplikacji mobilnych Agencja Up&More startuje z nową usługą dotyczącą szkoleń z analityki aplikacji mobilnych. Projekt zakłada realizację specjalistycznych warsztatów, na których uczestnik zapozna się z kluczowymi technologiami: Firebase, Google Analytics Web + App, Appsflyer, Facebook Analytics (SDK).

Zespół Up&More specjalizuje się w kampaniach webowych i mobilnych, a zwłaszcza w marketingu aplikacji. Propozycja szkoleniowa okazała się być naturalnym następstwem rozwoju specjalizacji agencji. Jednocześnie stała się również adekwatną odpowiedzią na rosnące oczekiwania Klientów chcących zdobywać rynek aplikacji mobilnych.

Ideą warsztatów jest popularyzacja specjalistycznej wiedzy, ale przekazanej w bardzo przystępny sposób. Uczestnicy nauczą się, jak w praktyce korzystać z narzędzia do analizy użytkownika aplikacji, poznają zasady tworzenia nowych zdarzeń i przypisywania im parametrów. Wspomniana analityka jest kluczowa, może być wykorzystywana do różnych celów, na przykład do pozyskiwania bardziej zaangażowanych użytkowników, rozwijania produktów w aplikacji, maksymalizacji wartości życiowej użytkownika (LTV) etc.

Projekt szkoleniowy oprócz części analitycznej zakłada również część dotyczącą planowania i optymalizacji kampanii mobilnych. Uczestnik pozna proces realizacji kampanii z uwzględnieniem metryk oraz danych liczbowych.

– Nasz propozycja szkoleniowa to nie tylko teoretyczna wiedza. To przede wszystkim realne przykłady użycia technologii i operowania metrykami. Analityka aplikacji mobilnych jest znacznie bardziej złożona niż analityka webowa, ale poprzez nasze szkolenia odbiorca może zrozumieć te mechanizmy, utworzyć plan śledzenia czy optymalizować źródła pozyskania.- komentuje Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More.

Comments

comments

95
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...