Szkolenia dla marketerów w marcu 2016

Redakcja PR - 23.02.2016
136

Gdzie i kiedy się szkolić?

Co? Strategie promocyjne i reklamowe. Psychologia reklamy.

Kto prowadzi? Kto organizuje? Dr Karolina Janiszewska/Akademia Marketingu Atrium.

Gdzie? Warszawa.

Kiedy? 15-16 marca 2016.

O czym? Jest to spotkanie dla wszystkich pasjonatów ciekawostek psychologicznych ze świata reklamy czy mechanizmów, jakie pozwalają dotrzeć firmom do klienta. Na szkoleniu dowiemy się między innymi, czym jest shockvertising, jakie istnieją modele zachowań odbiorców reklamy, a także zdobędziemy wiedzę na temat technik reklamowych. Zwieńczeniem szkolenia będzie zadanie dla uczestników.

Za ile? 1590 zł + podatek.

Możliwość zapisania się TUTAJ.

 

Co? Szkolenie przekrojowe. Strategia marketingowa.

Kto prowadzi? Kto organizuje? Tomasz Sucheta/Avenhansen. Szkolenia i doradztwo.

Gdzie? Wrocław.

Kiedy? 17-18 marca 2016.

O czym? Na początku szkolenia bardzo ważną częścią będzie przyjrzenie się grupom docelowym. Uczestnicy dowiedzą się, jakie najczęstsze błędy popełniają osoby zajmujące się planowaniem grup docelowych, a także, jak unikać tych zachowań w przyszłości. Zdobędą również wiedzę na temat mierzenia efektywności kampanii i między innymi planowania kanałów komunikacyjnych. Przyda się umiejętność pracy w grupie, ponieważ na szkoleniu będą wprowadzone również elementy warsztatu.

Za ile? 1680 zł + podatek.

Możliwość zapisania się TUTAJ.

 

Co? E-marketing. Promocja firmy w internecie.

Kto organizuje? Effect Group.

Gdzie? Warszawa.

Kiedy? 17-18 marca 2016.

O czym? To nic nowego, że technologie i internet są dla wszystkich bardzo ważne. W sieci robimy zakupy, przeglądamy informacje, rozmawiamy z innymi ludźmi. Bardzo ważne jest, aby tam gdzie są klienci, był także przedsiębiorca. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, czym jest cykl zakupowy, w jaki sposób użytkownicy podejmują decyzję. Będą mieli możliwość także poznać alternatywne formy reklamy w internecie. Na szkoleniu znajdzie się również czas na omówienie podstaw wizerunku w sieci. Spotkanie wypełnią przykłady działań konkurencji, a nawet ich porażek. Na takie szkolenie powinni wybrać się pasjonaci mediów społecznościowych, marketingu, ale i PR-owcy i sami przedsiębiorcy.

Za ile? 1090 zł + podatek.

Możliwość zapisania się TUTAJ.

 

Co? Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami.

Kto organizuje? Effect Group.

Gdzie? Warszawa.

Kiedy? 16 marca 2016.

O czym? Praca z klientem jest jedną z najbardziej wymagających. Wiedzą to specjaliści i menadżerowie, którzy codziennie starają się zadowolić wszystkich – klienta i siebie. Szkolenie pomoże zerknąć na kwestię obsługi klienta z innej, nowoczesnej perspektywy. Uczestnicy poznają metody zarządzania relacjami z klientem, jaki jest schemat komunikacji z nim, a także zgłębią tajniki negocjacji.

Za ile? 690 zł + podatek.

Możliwość zapisania się TUTAJ.

 

Co? Web analytics dla e-commerce.

Kto prowadzi? Kto organizuje? Piotr Guziur/ Marketing Online. Szkolenia.

Gdzie? Warszawa.

Kiedy? 18 marca 2016.

O czym? Powstaje coraz więcej firm, które działają w obszarze e-commerce. Co więcej, bardzo dobrze się rozwijają. Szkolenie będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy dla przedsiębiorców, ale i marketerów, a także pracowników agencji kreatywnych, których klienci zajmują się tego typu działalnością. Teoretyczną wiedzę uzupełnią ćwiczenia dla spragnionych nowych umiejętności. Uczestnicy poznają również nowe narzędzia, które ułatwią między innymi mierzenie natężenia ruchu w witrynie.

Za ile? 790 zł + podatek.

Możliwość zapisaniai się TUTAJ.

Comments

comments

136
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...