string(105) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/01/pieczec_herb-1200x500.jpg');"
string(79) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/01/pieczec_herb-1200x500.jpg"
Szkoła Główna Handlowa zmieniła swoje logo
Szkoła Główna Handlowa zmieniła swoje logo
Nową księgę znaku SGH, którą wdrażamy od początku 2019 roku, zaprojektowało studio KOTBURY kierowane przez Andrzeja Budka i Jacka Eberta. Autorzy pracy oparli się na fundamencie tradycji, ale z uwzględnieniem współczesnych trendów w projektowaniu graficznym i wymagań różnorodnych analogowych i cyfrowych nośników, na których znaki SGHbędą stosowane. Największą nowością w księdze jest wprowadzenie rozróżnienia – wzorem wielu uczelni zagranicznych – na tradycyjny herb (ze statkiem handlowym zamkniętym w okręgu) oraz używane w codziennej komunikacji logo oparte na skrócie „SGH” wraz z wariantami, m.in. z pełną nazwą uczelni, również w języku angielskim.
Projektanci, przygotowując się do nowego opracowania znaków SGH, poszukiwali rdzenia tożsamości wizualnej i komunikacyjnej uczelni. Uniwersalny okazał się skrót nazwy uczelni – jej najbardziej rozpoznawalny znak. Herb SGH (ze statkiem handlowym) będzie używany w wyjątkowych, prestiżowych sytuacjach, natomiast uproszczone nowoczesne logo oparte na skrócie nazwy stanie się podstawą codziennej komunikacji.
Wymiana wizytówek, papierów firmowych i pozostałych druków będzie odbywała się sukcesywnie, wraz z wyczerpywaniem dotychczasowych nakładów. Wdrożenie nowej identyfikacji potrwa kilka miesięcy, podczas których będą przekazywane do stosowania kolejne elementy tożsamości wizualnej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...