string(117) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/07/27947940226_f8e23e7107_o-1200x500.jpg');"
string(91) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/07/27947940226_f8e23e7107_o-1200x500.jpg"
Krzysztof Rygiel z Hill+Knowlton Strategies w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej" o fenomenie Pokemon GO
W wywiadzie dla „Rzeczpospolitej” Krzysztof Rygiel z agencji Hill+Knowlton Strategies analizował sytuację związaną z popularnością gry Pokemon GO. Według eksperta ds. komunikacji, fala kulminacyjna szaleństwa na punkcie gry jeszcze nie nadeszła. Dla marketingowców cechą o największym potencjale reklamowym jest konieczność wykonywania ruchów w realnym świecie.
Ponadto Rygiel stwierdził, że najbardziej do gry w Pokemony przyciąga sprawdzona formuła bajki, połączona z innowacyjnym mechanizmem.
Źródło: Rzeczpospolita.
ZOBACZ: ORLEN zaprasza do gry w Pokemon Go
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...