„Szczyt popularności Pokemonów dopiero przed nami”

Redakcja PR - 22.07.2016
56

Krzysztof Rygiel z Hill+Knowlton Strategies w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej" o fenomenie Pokemon GO

W wywiadzie dla „Rzeczpospolitej” Krzysztof Rygiel z agencji Hill+Knowlton Strategies analizował sytuację związaną z popularnością gry Pokemon GO. Według eksperta ds. komunikacji, fala kulminacyjna szaleństwa na punkcie gry jeszcze nie nadeszła. Dla marketingowców cechą o największym potencjale reklamowym jest konieczność wykonywania ruchów w realnym świecie.

Ponadto Rygiel stwierdził, że najbardziej do gry w Pokemony przyciąga sprawdzona formuła bajki, połączona z innowacyjnym mechanizmem.

Źródło: Rzeczpospolita.

ZOBACZ: ORLEN zaprasza do gry w Pokemon Go 

Comments

comments

56
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...