Synergic z nową kampanią dla Speak Up

Redakcja PR - 23.02.2018
247

Synergic z nową kampanią dla Speak Up

Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH realizuje dla swojego nowego klienta Speak Up, lidera szkół językowych w Polsce, nowatorską kampanię z wykorzystaniem nośników typu transit i przestrzeni miejskiej.

Kampania realizowana jest w Warszawie z wykorzystaniem prawie 80 nośników. Są wśród nich reklamy typu full back na autobusach, ramki plakatowe wewnątrz pojazdów oraz wiaty przystankowe w okolicach szkół językowych. Speak Up promuje równolegle dwie kampanie. Pierwsza zachęca do wzięcia udziału w kursach organizowanych przez szkołę, druga natomiast reklamuje wakacyjne kursy językowe dla dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 18 lat. Nośniki dobierano selektywnie w kontekście wykorzystywania przestrzeni miejskiej jako efektywnego miejsca dla realizacji kampanii OOH, a sama kampania potrwa do końca marca 2018.

„Dobrane nośniki gwarantują nam możliwość dotarcia do dużego grona odbiorców ulokowanych pośród grupy docelowej szkół Speak Up. Rozwiązania reklamowe z użyciem infrastruktury miasta proponowane przez Synergic są ciekawe i w nieinwazyjny sposób docierają do interesującej nas grupy docelowej.” – powiedziała Aleksandra Lenarczyk, Marketing Director szkół językowych Speak Up.

Comments

comments

247
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...