Symfonia udoskonala wielokanałową sprzedaż dzięki technologii Salesforce i wsparciu Cloudity

Informacja Prasowa - 24.03.2022
173

Symfonia udoskonala wielokanałową sprzedaż dzięki technologii Salesforce i wsparciu Cloudity

Symfonia udoskonala wielokanałową sprzedaż dzięki technologii Salesforce i wsparciu Cloudity

Na początku marca 2022 roku Symfonia rozpoczęła transformację swoich kanałów sprzedaży z wykorzystaniem technologii Salesforce. Celem projektu jest zapewnienie innowacyjnego wsparcia technologicznego wszystkim kanałom sprzedaży produktów i usług oraz budowa kompleksowego rozwiązania CRM (Customer Relationship Management), wspierającego wszystkie linie biznesowe oprogramowania Symfonii.

Chcemy być liderem polskiego rynku oprogramowania biznesowego dla sektora MŚP. Dziś jako Grupa Symfonia obsługujemy ponad 50 000 klientów. Wśród użytkowników naszych programów są zarówno bardzo złożone organizacje, jak i małe i mikroprzedsiębiorstwa czy biura rachunkowe. Pracujemy dla firm z różnych branż, m.in. handlowej, budowlanej, motoryzacyjnej, spożywczej, przemysłowej. W ofercie mamy kilkanaście systemów w wielu konfiguracjach, dostarczanych zarówno bezpośrednio jak i przez resellerów. Są to systemy chmurowe i desktopowe. Takie zróżnicowanie oznacza bardzo różne potrzeby użytkowników. By realizować nasze ambicje oraz szybko i skutecznie odpowiedzieć na oczekiwania klientów, potrzebujemy najlepszego rozwiązania na rynku, a takim w naszej opinii jest technologia Salesforce – wyjaśnia Piotr Ciski, prezes zarządu Symfonii.

Jako partnera wdrożeniowego Symfonia wybrała Cloudity – międzynarodową firmę specjalizującą się w doradztwie biznesowym i wdrożeniach nowoczesnych technologii. Cloudity jest globalnym partnerem konsultingowym Salesforce.

Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyła nas Symfonia. Jestem przekonany, że wspólnymi siłami w krótkim czasie przygotujemy rozwiązanie, które pozwoli Symfonii na wykorzystanie pełni potencjału w obszarze sprzedaży i zarządzania relacjami z klientami. Wierzę, że wykorzystanie technologii Salesforce będzie trwałym elementem budowy wartości firmy oraz wesprze dalszy dynamiczny rozwój Symfonii – komentuje Paweł Sobczak, Prezes Zarządu Cloudity.

Rozwiązania będące przedmiotem wdrożenia koncentrować się będą przede wszystkim na obszarze eCommerce, CRM oraz Marketing Automation.

 

Comments

comments

173
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...