Sylwia Czubkowska zasili zespół „Gazety Wyborczej”

Informacja Prasowa - 07.12.2017
210

Sylwia Czubkowska zasili zespół „Gazety Wyborczej”

Sylwia Czubkowska, dziennikarka zajmująca się innowacjami, technologiami i cyfryzacją administracji państwowej zostanie autorką działu Wyborcza Tech. Od 1 lutego 2018 r. będzie przygotowywać materiały na temat cyfrowej transformacji firm i administracji państwowej, start-upów i regulacji cyfrowych rynków, które będą się ukazywać na łamach wydań „Gazety Wyborczej” oraz w serwisie Wyborcza.pl/Technologie.

 Cyfryzacja zmienia ludzi, firmy, kraje, „Gazetę Wyborczą” również. Na naszych łamach przybędzie tekstów o technologiach, mediach i marketingu. Sylwia Czubkowska jest znakomitą dziennikarką, na cyfryzacji zna się jak mało kto w tym kraju. Jesteśmy szczęśliwi, że dołącza do naszego zespołu, i przekonani, że wniesie do „Gazety Wyborczej” swoje doświadczenie, kompetencje i wiedzę – mówi Aleksandra Klich, wicenaczelna dziennika.

Sylwia Czubkowska pracowała wcześniej w „Przekroju” i „Polska The Times”. Jako autorka „Dziennika Gazety Prawnej” była dwukrotnie nominowana do nagrody Grand Press i czterokrotnie zwyciężyła w konkursie Prezesa Urzędu Patentowego RP. W tym roku została nagrodzona przez Fundację im. Stefana Batorego i Fundację Instytut Reportażu w konkursie „Temat: uchodźcy” za tekst „Terespolska ciuciubabka” napisany wspólnie z Michałem Potockim. Jest również współzałożycielką bloga Majsterki.pl i współautorką książki „Majsterki”.

1 grudnia 2017 r. do działu Wyborcza Tech – współtworzonego przez Jakuba Wątora i Pawła Hekmana – dołączył Sebastian Kucharski, który przedtem był wydawcą w TVN24.pl, a jeszcze wcześniej pracował m.in. w „Rzeczpospolitej” i magazynie „Press”. W tym ostatnim tytule zajmował się rynkiem mediów – za tę samą tematykę będzie odpowiedzialny w „Gazecie Wyborczej”.

Na czele zespołu Wyborcza Tech stanął Vadim Makarenko, który będzie łączył tę funkcję z kierowaniem działem danych wydającym serwisy BIQdata.Wyborcza.pl i Sonar.Wyborcza.pl.

Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej” dodaje: – Wzmacniając Wyborcza Tech, chcemy na nowo zaoferować naszym prenumeratorom – instytucjonalnym i indywidualnym – tematykę, która była kiedyś naszym znakiem rozpoznawczym.

Artykuły przygotowane przez zespół Wyborcza Tech można znaleźć na łamach wydań „Gazety Wyborczej” oraz w serwisie Wyborcza.pl/Technologie.

Comments

comments

210
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...