Sylwester w telewizji – Dwójka deklasuje rywali, wielkim przegranym TVN

Informacja Prasowa - 02.01.2017
268

"Sylwester z Dwójką" zgromadził w tym roku najwięcej widzów

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, transmisja koncertu sylwestrowego zgromadziła najwięcej widzów w TVP 2 – „Sylwestra z Dwójką” obejrzało ponad 3,5 miliona widzów. Najsłabiej natomiast wypadł TVN – koncert z Warszawy śledziło prawie 1,5 miliona widzów. 

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że pasmo sylwestrowe cieszyło się największą popularnością na antenie programu drugiego Telewizji Polskiej. W grupie 4+ miało ono oglądalność na poziomie 3 537 566 widzów, co stanowiło 26,45% udziałów w rynku. Na drugim miejscu Polsat – „Sylwestrową Moc Przebojów” oglądało na kanale głównym 3 043 090 widzów, a kolejne 271 072 widzów na kanałach Polsatu News i Polsatu 2. Najsłabiej w grupie 4+ wypadł TVN – transmisję imprezy ze stolicy oglądało  1 486 515 osób.

sylwester

Wykres 1. Oglądalność imprez sylwestrowych w grupie widzów 4+ [za: Nielsen Audience Measurement]

W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) także najwięcej widzów zgromadziła Dwójka – 1 198 776, co stanowiło udział w rynku na poziomie 22,09%. Polsat w tej grupie zgromadził 1 338 399 widzów (główny kanał) i kolejne 116 774 na kanałach pobocznych (Polsat News i Polsat 2). TVN zgromadził 706 863 widzów.

Wykres 2. Oglądalność imprez sylwestrowych w grupie komercyjnej 16-49

Wykres 2. Oglądalność imprez sylwestrowych w grupie widzów komercyjnej 16-4. [za: Nielsen Audience Measurement]

 

Comments

comments

268
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...