Świąteczne zakupy tylko z BLIKIEM – rusza nowa kampania z raperem MC Silkiem

Informacja Prasowa - 14.11.2019
138

Świąteczne zakupy tylko z BLIKIEM – rusza nowa kampania z raperem MC Silkiem

Łatwość, szybkość i bezpieczeństwo – to główne korzyści płacenia w sieci, wokół których koncentruje się nowa kampania BLIKA z raperem MC Silkiem w roli głównej. Kampania ma zachęcić użytkowników do płacenia za świąteczne prezenty właśnie za pomocą BLIKA.

Prawie trzy czwarte wszystkich transakcji realizowanych BLIKIEM to płatności w internecie. Tylko w pierwszej połowie 2019 roku było to aż 65 milionów transakcji. BLIK stał się już popularniejszą metodą płatności w sieci niż karty, którymi w tym samym okresie – według danych NBP – zapłacono ok. 10 milionów razy mniej niż BLIKIEM.

W najnowszej kampanii zalety płacenia BLIKIEM po raz kolejny zachwala raper MC Slik. W serii spotów przekonuje, że BLIKIEM można zapłacić praktycznie we wszystkich sklepach internetowych, w tym w tak renomowanych jak Douglas, Decathlon, Empik, EuroRTVAGD, OleOle, SMYK, Zalando oraz na platformach e-commerce – Allergo, AleExpress czy Ceneo.

– Listopad i grudzień to tradycyjnie najbardziej intensywne miesiące dla e-commerce. W tym czasie kupujemy prezenty dla siebie i bliskich i coraz częściej szukamy ich właśnie w internecie. W naszej kampanii chcemy przypomnieć, że BLIK jest wygodnym i bezpiecznym sposobem płatności za prezenty, a płacenie nim jest łatwe i szybkie – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

Kampania realizowana będzie w internecie, w serwisach VOD, mediach społecznościowych, w kinach od w stacjach radiowych.

Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, spoty wyreżyserował Szymon Pawlik, a produkcją zajęło się studio Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG Sp .z o.o. oddział Spark Foundry.

– Płatności w internecie BLIKIEM to prawdziwy hit. Taka też ma być nasza nowa kampania. MC Silk w roli Blikołaja, świetna muzyka i tekst, doskonałe zdjęcia i montaż teledysku to kreacja zgoła inna niż większość świątecznych komunikacji – mówi Michał Tyburcy, business director,Change Serviceplan.

BLIK stanowi ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ponad 90 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników. Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski. Z BLIKA mogą korzystać również klienci Getin Banku, Banku Pekao S.A, BNP Paribas, Credit Agricole, Inteligo, T-Mobile Usługi Finansowe ibanków spółdzielczych zrzeszonych w Spółdzielczej Grupie Bankowej.

 

 

 

Comments

comments

138
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...