Świąteczna kampania Pepsi z ekipą influencerów

Redakcja PR - 11.12.2018
274

Artegence ze świąteczną digitalową kampanią napoju

W te Święta Artegence w kreatywny sposób wprowadziła do świata marki Pepsi ekipę influencerów – Jessicę Mercedes, Jakoba Kosela, Julię Dyzio oraz Mariusza Mac – stojących za przedświątecznym zaginięciem Pepsi z chatki Elfów.

„Co? Ta Pepsi była na Święta!”

Głównymi bohaterami kampanii są świąteczne Elfy, które w teaserowym spocie zajęte przygotowaniami odkryły, że z ich chatki zniknęła Pepsi, odłożona wcześniej na Święta. Zastanawiały się, czy któryś z nich mógł wypić cały zapas napoju, ponieważ nie mógł się już doczekać smaku Świąt.

Jak się okazało 10 grudnia w revealu, za zniknięciem puszek stała, dobrze znająca się także prywatnie, ekipa influencerów – z Jessicą Mercedes i Jakobem Koselem na czele. Na szczęście dla Elfów, ekipa zdążyła jednak dostarczyć zapasy świątecznej Pepsi na czas.

Oba spoty są swoistym preludium do konkursu #PepsiNaŚwięta, realizowanego przez markę na Instagramie, w którym do wygrania są świąteczne zestawy Pepsi od każdego z Elfów. W konkursie może wziąć udział każdy, kto w Święta odnajdzie swój smak – wystarczy, ze opublikuje na Instagramie zdjęcie swojej Pepsi z hashtagiem #PepsiNaŚwięta. Aktywacja startuje 12.12.

Spot teaser:

Spot reveal:

Akcja jest dopełnieniem trwającej od 19.11 kampanii ATL-owej „W Święta znajdź swój smak”. Pierwsze działania w digitalu rozpoczęły się 24.11, natomiast spot z udziałem influencerów opublikowany został 10.12. Kampania potrwa do końca roku.

Działania digitalowe realizowane są z użyciem angażujących placementów dla target grupy w popularnych mediach społecznościowych, tj. na Facebooku, Instagramie, Snapchacie oraz na YouTubie. Na tym ostatnim można obejrzeć w całości wszystkie dedykowane kampanii spoty.

Kampania nawiązuje również do trwającej od września promocji, w ramach której do sprzedaży trafiły puszki i butelki Pepsi z oprawą nawiązującą do opakowań tego napoju z sześciu poprzednich dekad.

Obsługą marketingową Pepsi w Polsce zajmują się firmy BBDO Warszawa (kreacja i adaptacja spotów), Artegence (działania w internecie), Pink Pepper Media (materiały POS), Media Direction OMD (planowanie i zakup mediów) oraz Questia (działania public relations). Za produkcję wspomnianych spotów odpowiada Papaya Films.

Comments

comments

274
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...