„Świat, którym żyjemy” – startuje kampania serwisu Wyborcza.pl

Informacja Prasowa - 12.01.2017
174

Serwis Wyborcza.pl z nową kampanią: "Świat, którym żyjemy"

11 stycznia br. rozpoczęła się najnowsza kampania promocyjna Wyborcza.pl – cyfrowej odsłony „Gazety Wyborczej”. Nową wersję serwisu, którego nowoczesny design i przejrzystość zostały w październiku 2016 r. docenione zarówno przez internautów, jak i ekspertów branżowych, promuje hasło „Świat, którym żyjemy”.

Kampania podkreśla misję „Gazety Wyborczej” – rzetelną prezentację różnorodnych punktów widzenia na problemy, będące przedmiotem publicznej debaty, w taki sposób, aby każdy z czytelników miał możliwość wyrażenia własnej opinii na dany temat. Akcentuje ona, że współczesny świat wymaga zaangażowania, dlatego tak ważna jest możliwości wypracowania sobie zdania na burzliwie dyskutowane zagadnienia społeczne, polityczne czy gospodarcze. To właśnie do nich odnoszą się obrazy oraz hasła prezentowane w spocie i kreacjach kampanii, takie jak „kariera, czy kierat”, „reforma, czy deforma”, „foch, czy ruch” lub „ekonomia, czy ekologia”.

Wyborcza.pl to wysokiej jakości treści, tworzone przez dziennikarzy „Gazety Wyborczej”. Zespół dziennika od wielu lat jest jedną z najczęściej nagradzanych redakcji w Polsce – przede wszystkim za odważne poruszanie ważkich społecznie tematów. „Gazeta Wyborcza” chce docierać ze swoimi treściami wszędzie tam, gdzie poszukują ich czytelnicy. Dlatego oprócz wydania papierowego redakcja dziennika tak mocno stawia na obecność w świecie cyfrowym. Wyborcza.pl to jeden z największych serwisów internetowych wydawców prasowych, a łączna liczba osób korzystających z serwisów „Gazety Wyborczej” to ponad 6,8 mln użytkowników miesięcznie. Już 3,8 mln użytkowników śledzi treści publikowane przez „Gazetę Wyborczą” na urządzeniach mobilnych, a aż 4,3 mln internautów na komputerach stacjonarnych*. Stale wzrasta liczba użytkowników obserwujących profile prowadzone przez zespół „Gazety Wyborczej” w mediach społecznościowych. Przede wszystkim jednak – coraz więcej czytelników jest gotowych płacić za cyfrowy dostęp do treści „Gazety Wyborczej” – na koniec 2016 r. liczba płatnych prenumerat cyfrowych dziennika wyniosła blisko 100 tys., co czyni dziennik niekwestionowanym liderem cyfryzacji prasy w Polsce.

„Gazeta Wyborcza” jak żaden inny dziennik w Polsce pokazuje jak medium postrzegane dotychczas jako tradycyjne, może odważnie i nieszablonowo walczyć o uwagę czytelnika w przestrzeni internetowej zdominowanej przez szybkie i często niesprawdzone informacje. Chcieliśmy aby te cechy były widoczne także w kampanii reklamowej promującej nową odsłonę serwisu Wyborcza.pl. Przy tej okazji podjęliśmy również decyzję o całkowitej rezygnacji z emisji spotów reklamowych „Gazety Wyborczej” w TVP w 2017 r. – uznaliśmy, że częsta ostatnio obecność „Gazety Wyborczej” w wydaniu głównym Wiadomości wystarczająco wspiera rozpoznawalność marki dziennika w tym kanale – komentuje Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

Kampania Wyborcza.pl będzie prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w prasie („Gazeta Wyborcza” i „Polityka”), w telewizji (m.in. TVN, Polsat News, Puls, Stopklatka TV, Kino Polska, Film Box i METRO), w sieci kin Helios w całej Polsce, a także w internecie (serwisy „Gazety Wyborczej”, media społecznościowe, wyszukiwarki internetowe i serwis YouTube).

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Bardzo, za planowanie i zakup mediów odpowiada zespół marketingu „Gazety Wyborczej” oraz dom mediowy SMG (Starlink).

* źródło: Gemius/PBI, 11.2016 r. serwisy „Gazety Wyborczej”: Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl, Agencjagazeta.pl, Namonciaku.pl, Komunikaty.pl. Opracowanie danych Agora S.A.

Zobacz też:

Nowa odsłona Wyborcza.pl

Monika Lech dyrektorem wydawniczym i programowym Wyborcza.pl

Comments

comments

174
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...