string(128) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2021/02/Zrzut-ekranu-2021-02-10-o-07.23.27-1200x500.jpeg');"
string(102) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2021/02/Zrzut-ekranu-2021-02-10-o-07.23.27-1200x500.jpeg"
SW Research zbadał poparcie dla protestu „Media bez wyboru”.
10 lutego 2021 roku większość mediów działających w Polsce postanowiło zniknąć na 24 godziny żeby wyrazić swój protest wobec projektu podatku medialnego. Protest można było zauważyć wszędzie: na portalach internetowych, w telewizji, radiu, prasie czy billboardach.
Na pytanie w ciągu niecałych 24h odpowiedziało prawie 3 tysiące polskich respondentów z panelu internetowego swpanel.pl
Ponad połowa badanych (54%) zdecydowania popiera protest mediów, a 1/5 osób raczej popiera – wynika z badania Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research.
W badaniu wzięło udział 2834 Polaków w wieku od 13 do 94 lat. (start badania: 10.02.2021 g: 18:00, koniec 11.02.2021: godz 12:00)
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...