SW Research zbadał poparcie dla protestu „Media bez wyboru”.

Informacja Prasowa - 12.02.2021
100

SW Research zbadał poparcie dla protestu „Media bez wyboru”.

SW Research zbadał poparcie dla protestu „Media bez wyboru”.

10   lutego 2021 roku  większość mediów działających w Polsce postanowiło  zniknąć   na   24   godziny   żeby wyrazić   swój   protest   wobec   projektu   podatku   medialnego.   Protest   można   było zauważyć   wszędzie:   na   portalach   internetowych,   w   telewizji, radiu,   prasie   czy billboardach.

Na pytanie w ciągu niecałych 24h odpowiedziało prawie 3 tysiące polskich respondentów z panelu internetowego swpanel.pl

Ponad połowa badanych (54%) zdecydowania popiera protest mediów, a 1/5 osób raczej popiera – wynika z badania Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research.

 

 

W badaniu wzięło udział 2834 Polaków w wieku od 13 do 94 lat. (start badania: 10.02.2021 g: 18:00, koniec 11.02.2021: godz 12:00)

Comments

comments

100
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...