„Suzuki Show” nowa, innowacyjna kampania reklamowa Suzuki Motor Poland

Informacja Prasowa - 18.02.2021
96

„Suzuki Show” nowa, innowacyjna kampania reklamowa Suzuki Motor Poland

„Suzuki Show” nowa, innowacyjna kampania reklamowa Suzuki Motor Poland

Rusza nowa kampania reklamowa samochodów Suzuki z napędem hybrydowym pod nazwą „Suzuki Show. Czas hybryd”. Jej twarzami są znani dziennikarze motoryzacyjni i eksperci branży – Rafał Jemielita i Jarek Maznas. Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited

Na innowacyjną kampanię Suzuki Motor Poland składają się spoty reklamowe oraz motoryzacyjne show, którego odcinki będą dostępne online.

– Spoty, które będą obecne w wybranych kanałach telewizyjnych pełnią dwie funkcje: są reklamami modeli Suzuki, a jednocześnie zapowiedziami odcinków Suzuki Show dostępnych online. Zdecydowaliśmy się na taki krok, ponieważ doskonale rozumiemy, jak dziś konsumuje się treści TV – z laptopem na kolanach lub telefonem w dłoni. Zatem zaproszenie widzów TV do internetu jest w pełni uzasadnione – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Nazwa konceptu reklamowego „Suzuki Show” nawiązuje  do nowoczesnych programów telewizyjnych, formatów rozrywkowych, które ze specjalną oprawą, ale  przede wszystkim udziałem gwiazd, gwarantują dobrą zabawę. Gwiazdami „Suzuki Show” są dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarek Maznas, którzy w spotach opowiadają
o zaletach samochodów Suzuki wyposażonych w oszczędną technologię hybrydową i zachęcają do odwiedzania strony www.suzukishow.pl, gdzie można uzyskać wszelkie informacje na temat oferty na prezentowane modele.

– Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to uznane nazwiska w świecie mediów. Są nie tylko wiarygodnymi ekspertami w dziedzinie motoryzacji, ale również pozytywnie kojarzonymi osobowościami telewizyjnymi, które w sposób przystępny i zrozumiały opowiadają o samochodach. Jednocześnie robią to w humorystycznym oraz niepowtarzalnym stylu. Ten motoryzacyjny duet już od wielu lat współpracuje z marką Suzuki przy okazji różnych wydarzeń. Dlatego wybór na ambasadorów marki był naturalną konsekwencją tej wieloletniej i owocnej współpracy – mówi Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.

Kampanię rozpoczynają dwa spoty telewizyjne o hybrydowych modelach Vitara i SX4 S-Cross. W pierwszym spocie można zobaczyć, jak układ „mild hybrid” połączony z napędem AllGrip Select skutecznie radzi sobie w trudnym terenie. W kolejnym spocie oba modele Suzuki będą sprawdzane w swoim drugim naturalnym środowisku – miejskich uliczkach i drogach.

Kampania Suzuki Show rusza w najbliższy piątek 19.02 w stacjach telewizyjnych TVN, TVP i POLSAT oraz kanałach tematycznych tych stacji. Równolegle z dwoma spotami w TV, które są zachętą do obejrzenia więcej, będą opublikowane na stronie suzukishow.pl 7 minutowe filmy  o przygodach samochodów w mieście i w terenie. Kampania w mediach online (również społecznościowych) wystartuje w poniedziałek 22.02.

Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited, z którą Suzuki Motor Poland współpracuje od 7 lat. Za produkcję spotów odpowiada  Selfish3.

Koncepcyjnym doborem oraz efektywnym zakupem mediów online i offline zajęła się agencja mediowa Value Media. Działania Value Media obejmują emisje spotów w TV, kampanię na portalach tematycznych i horyzontalnych, zakup powierzchni w modelu programmatic, VOD  i YouTube.

Comments

comments

96
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...