Suzuki Boxing Challenge online
Suzuki Boxing Challenge online
Już dziś w Ogólnopolskim Dniu Boksu Olimpijskiego, podjęta zostanie próba ustanowienia rekordu Polski w treningu online. Za komunikacją tego nietypowego
i wyjątkowego eventu odpowiada agencja Communication Unlimited.
CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu, oraz prowadzi działania outdoorowe oraz w social mediach. Tym razem opracowała komunikację w mediach społecznościowych wydarzenia Suzuki Boxing Challenge, czyli próby ustanowienia rekordu Polski w liczbie osób uczestniczących w treningu online.
Zajęcia poprowadzą m.in. vice-mistrz olimpijski z Moskwy Paweł Skrzecz oraz trenerzy seniorskich kadr narodowych, a razem z nimi trenować będzie cała bokserska Polska. W evencie może uczestniczyć każdy, nie tylko osoby trenujące boks.
Suzuki Motor Poland ściśle współpracuje z Polskim Związkiem Bokserskim. Jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w tej dyscyplinie, współorganizuje wydarzenia pięściarskie oraz powołało Suzuki Top Team, czyli grupę sportowców, która została objęta wsparciem w przygotowywaniach Igrzysk Olimpijskich w Tokio.
Suzuki chce dostarczać pozytywnych emocji, zachęcać Polaków do prowadzenia aktywnego stylu życia i dbania o swoje zdrowie i kondycję. To przejaw konsekwentnie realizowanej strategii marki: Suzuki Way of Life.