Superbrands 2020 – Lidl Polska wśród najmocniejszych marek

Informacja Prasowa - 27.09.2019
72

Superbrands 2020 – Lidl Polska wśród najmocniejszych marek

Już po raz szósty Lidl Polska został wyróżniony prestiżowym tytułem Superbrands, tym samym potwierdzając pozycję jednej z najsilniejszych marek na polskim rynku. Wyniki tegorocznego rankingu, XIV edycji Superbrands, ogłoszono 23 września 2019 podczas Business Mixera Superbrands.

SuperBrands-POL2013-CMYK

Superbrands to wyróżnienie przyznawane markom, które mają najsilniejszy wizerunek na polskim rynku, które najlepiej odpowiadają na oczekiwania konsumentów i są przez nich chętnie polecane. Marki oceniane są w ramach kategorii, w których funkcjonują. Zaprezentowano również ranking 20 marek, które uzyskały najwyższe noty ogólne. W Top 20 Superbrands, na czwartymi miejscu znalazł się Lidl Polska.

„Superbrands jest to wyróżnienie tym ważniejsze, że siłę marki Lidl doceniła nie tylko Rada Marek, ale przede wszystkim konsumenci. Działamy w bardzo konkurencyjnym otoczeniu więc fakt, że nasze wysiłki są zauważone dodaje nam energii do dalszej pracy. Marka Lidl Polska to przede wszystkim blisko 20 tysięcy utalentowanych i zaangażowanych pracowników. W imieniu każdego z nas bardzo serdecznie dziękujemy za tę nagrodę”– podsumowujeAleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

Ranking Superbrands to wynik dwóch etapów głosowania: ankiety przeprowadzonej na konsumentach, a następnie głosowaniu Rady Marek. Ankietę metodą CAWI po raz kolejny zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. O opinie zapytanych zostało ponad 10 tysięcy konsumentów. Łącznie przebadano ponad dwa tysiące marek. Kluczowym czynnikiem decydującym o przyznaniu wyróżnień był indeks siły marki, który wynikał z różnicy między wynikiem polecania, a odradzania danej marki. Tytuły Superbrands otrzymały marki, które uzyskały indeks większy niż 70% ze średniej dla TOP 3 w danej kategorii i zostały pozytywnie zarekomendowane przez Radę Marek.

Comments

comments

72
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...