Superbet rozpoczął współpracę z Testa Agency

Informacja Prasowa - 02.11.2022
273

Porozumienie weszło w życie z początkiem listopada.

– Superbet, globalny operator zakładów bukmacherskich i gier, powierzył TESTA AGENCY obsługę w zakresie działań PR. Porozumienie weszło w życie z początkiem listopada.

W ramach podpisanej umowy działania TESTA AGENCY na rzecz SUPERBET obejmują między innymi media relations, prowadzenie biura prasowego, pozycjonowanie eksperckie, bieżące doradztwo oraz wsparcie komunikacyjne przy eventach. W pierwszym etapie współpraca będzie koncentrowała się przede wszystkim na komunikacji marki przy okazji piłkarskich Mistrzostw Świata w Katarze oraz zbliżających się, istotnych dla całej branży zakładów bukmacherskich wydarzeniach.

 SUPERBET dynamicznie rozwija swoją działalność, a nadchodzące miesiące będą dla nas okresem pełnym wyzwań, dlatego postanowiliśmy nawiązać współpracę z TESTA AGENCY, która ma wieloletnie doświadczenie w komunikacji związanej ze sportem oraz rozumie specyfikę branży regulowanej”, mówi Adam Lamentowicz, CEO SUPERBET w Polsce. „Jesteśmy otwarci na media i liczymy, że wsparcie ze strony agencji pozwoli jeszcze mocniej akcentować kluczowe elementy naszej aktywności, takie jak zaangażowanie w polski sport czy dbanie o przejrzystość na rynku zakładów wzajemnych”.

„TESTA pomaga tworzyć marki, które mają znaczenie, dlatego cieszy nas rozpoczęcie współpracy z SUPERBET, najdynamiczniej rozwijającą się firmą bukmacherską w Polsce”, mówi Katarzyna Ziemska, CEO TESTA AGENCY. „Nasz zespół ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu komunikacji dla podmiotów związanych ze sportem, a także funkcjonujących w branżach regulowanych normami. Jestem przekonana, że stworzymy silny duet, który pomoże wzmocnić pozycję SUPERBET w ścisłej czołówce firm zajmujących się zakładami wzajemnymi, a naszej agencji da dodatkowy impuls do rozwoju i pozwoli pogłębić działania związane ze sportem”.

 Po stronie zespołu sportowego TESTA AGENCY działania dla SUPERBET prowadzi Communications Manager, Dariusz Wądrzyk.

Dla TESTA AGENCY współpraca z czołowym bukmacherem jest kolejnym krokiem w kierunku rozwoju segmentu sportowego. Agencja od lat buduje markę ELEVEN SPORTS – czołowej telewizji sportowej, a także organizuje Zimowy Narodowy – jeden z największych cyklicznych eventów w naszym kraju.

Comments

comments

273
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...