„Super Express” najpopularniejszym kanałem prasowym na YouTube

Informacja Prasowa - 25.04.2018
266

„Super Express” najpopularniejszym kanałem prasowym na YouTube

Kanał „Super Expressu” na YouTube zajął pierwsze miejsce wśród polskich marek prasowych, odnotowując w marcu aż 4 189 351 wyświetleń (źródło: Sotrender, YouTube Trends Polska, marzec 2018). Wszystkie filmy dostępne pod marką Super Express youtuberzy oglądali łącznie przez 5 200 000 minut, co oznacza, że w ciągu jednego miesiąca spędzili z kanałem „Super Expressu” blisko 10 lat.

Do gwiazd kanału „Super Expressu” na YouTube należą blogerzy Piotr Koźmiński i Ewa Wąsikowska-Tomczyńska. Ich produkcje mają po kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń i bardzo długi średni czas oglądania. Przykładowo wideoblog sportowy Piotra Koźmińskiego „Największe bankructwa w polskiej piłce – oni stracili wszystko” (https://www.youtube.com/watch?v=ozpYpaSnzkY) w marcu miał 63 tysiące wyświetleń a widz oglądał go średnio aż przez 4 minuty i 21 sekund. Wideoblog Ewy Wąsikowskiej-Tomczyńskiej „Wojewódzki udawał, że kupił nowe Lambo! I Ewa Wąsikowska” (https://www.youtube.com/watch?v=sE-wJ_djq34) miał w marcu 100 tysięcy wyświetleń i średni czas oglądania na poziomie 2 minut i 7 sekund.

– „Warto podkreślić, że nasi blogerzy, potrafią nie tylko zainteresować ciekawym tematem i skłonić widza do kliknięcia, ale również zatrzymać jego uwagę na dłużej, dzięki dobrej i oryginalnej treści zaprezentowanej w ciekawej formie. 2 minuty w Internecie to bardzo długo a 4 to prawie jak wieczność – podkreśla Bartłomiej Łęczek, redaktor naczelny Se.pl.

„Super Express” na YouTube dostępny jest pod adresem: https://www.youtube.com/user/se24tv. Subskrybuje go ponad 23 tysiące osób.

Do „Super Expressu” należy także „KOstyra SE”, jeden z najpopularniejszych kanałów bokserskich na polskim YouTube. Prowadzi go znany i ceniony komentator boksu Andrzej Kostyra, kierownik działu sportowego „Super Expressu”. Kanał uruchomiony został pod koniec listopada 2017 roku i ma już ponad 35 tysięcy subskrybentów.

Comments

comments

266
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...