Sunday daje moc! Tomasz Karolak w kampanii wizerunkowej Sunday Polska

Informacja Prasowa - 10.05.2021
224

Sunday daje moc! Tomasz Karolak w kampanii wizerunkowej Sunday Polska

Sunday daje moc! Tomasz Karolak w kampanii wizerunkowej Sunday Polska

Jeden z liderów instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na polskim rynku, firma Sunday Polska, startuje z kampanią wizerunkową pod hasłem: „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” z udziałem Tomasza Karolaka. Komunikacja 360° zaplanowana jest na 17 tygodni i obejmie m.in. spoty telewizyjne, kampanię w prasie, Internecie oraz na platformach VOD.

Jeszcze dziesięć lat temu panele słoneczne były uznawane za wyjątkowo drogie rozwiązanie. Dzisiaj są dostępne dla wszystkich, a dwóch na trzech właścicieli domów w Polsce planuje inwestycję w energię słoneczną w ciągu najbliższych trzech lat[1]. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie fotowoltaiką Sunday Polska rozpoczyna kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie świadomości marki, promowanie domowych mikroelektrowni słonecznych i korzyści płynących z posiadania instalacji PV –mówi Lidia Kłosowska, Dyrektor Marketingu i Wsparcia Sprzedaży, Sunday Polska.

Kampania „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” opiera się na czytelnym przekazie z delikatnym przymrużeniem oka. Głównym bohaterem spotów i materiałów reklamowych jest Tomasz Karolak. Aktor w charakterystycznym dla siebie stylu i ekspresji przedstawia zalety posiadania fotowoltaiki i podkreśla wartość ekologicznej, czystej energii ze słońca.

Udział Tomasza Karolaka w kampanii nie jest przypadkowy. To powszechnie lubiany aktor, znany z talentu komediowego, który wykorzystaliśmy w naszych reklamach. Dodatkowo, jest klientem Sunday i korzysta z instalacji fotowoltaicznej w swoim domu. Wybór głównego bohatera kampanii był więc całkowicie naturalny. Z komunikacją będziemy obecni w ogólnopolskich, szerokozasięgowych mediach przez kilkanaście tygodni i wierzymy, że razem z Tomaszem zachęcimy jeszcze większą grupę Polaków do inwestycji w zieloną energię – dodaje Lidia Kłosowska.

Ogólnopolskie działania promocyjne 360° rozpoczynają się 10 maja i potrwają przez kolejne 17 tygodni. Grupą docelową są osoby w wieku od 30 do 59 lat posiadające dom jednorodzinny. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć m.in. w kanałach telewizyjnych i na platformach VOD Grup Polsat, TVN oraz TVP. Kampania obejmie również prasę codzienną, digital media, OOH oraz działania PR i BTL.

Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Agencja Kreatywna Pompidou. Autorem scenariuszy jest dyrektor kreatywny agencji, Sebastian Wełdycz. Reżyserem spotów był Tomasz Mandes. Spoty wyprodukowało Pompidou Film we współpracy z New PixcelForge (CGI) i Agnieszką Burcan (kompozytor).   Media zaplanowały agencja mediowa Havas Media i agencja Performance Labs, która kompleksowo realizuje również działania z zakresu marketing performance. Działania PR i kampanię w prasie prowadzi Monday agencja komunikacji. Po stronie Sunday Polska odpowiedzialne za przygotowanie kampanii były Lidia Kłosowska i Beata Antosiewicz.

Spoty reklamowe: https://youtu.be/OJJDuY9qHCs; https://youtu.be/HXYyrS3tmDY.

Making off: https://youtu.be/CBWtnhJ_3No.

[1] Badanie ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku zrealizowane dla Sunday Polska, 03/2021.

Comments

comments

224
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...