Sukces polskiego studia kreatywnego Lens That na Festiwalu w Cannes

Informacja Prasowa - 24.06.2024
13

Prace Lens That wyróżniono aż dziewięcioma nagrodami w tym Grand Prix w kategorii Experience za kampanię "Refurb. Better than New."

Kampanie współtworzone przez polskie studio kreatywne Lens That, specjalizujące się w rozwiązaniach Augumented Reality (AR) zostały dostrzeżone przez jury tegorocznego Festiwalu w Cannes. Prace Lens That wyróżniono aż dziewięcioma nagrodami w tym Grand Prix w kategorii Experience za kampanię „Refurb. Better than New.” dla marki Phillips oraz 4 złotymi i 4 srebrnymi Lwami za kampanię „Pub Museums” dla marki Heineken. Lens That znalazło się także na 18 shortlistach, w tym w prestiżowej kategorii Titanium.

Najważniejsze wyróżnienia:

  1. Grand Prix za kampanię „Better than New” dla Philips w kategorii Experience: Creative Business Transformation – Experience Transformation
  2. 4x Złoty Lew za kampanię „Pub Museums” dla marki Heineken
  3. 4 x Srebrny Lew za kampanię „Pub Museums” dla marki Heinekena
Lens That zostało docenione za swoje innowacyjne podejście w kategoriach takich jak Tangible & Spatial Technology, Use of Technology oraz Immersive Experiences.
Za pomysł kreatywny kampanii „Pub Museums” odpowiada włoski oddział LePub, za działania PR-owe oraz digitalowe – Publicis Dublin oraz Thinkhouse Ireland. Kampania „Refurb. Better than New.” została przygotowana przez LePub Amsterdam, Shotz Berlin, Ambassadors, OMD Amsterdam i Ketchum Amsterdam.

Kampania „Pub Museums” – Heineken

Kampania „Pub Museums” dla Heinekena to wyjątkowe połączenie technologii i kreatywności, które w sposób unikalny angażuje konsumentów. Realizowana w ramach współpracy z czołowymi agencjami z różnych części Europy, kampania skupiła się na ożywieniu historii piwa Heineken i stworzeniu interaktywnych doświadczeń dla klientów w różnych lokalizacjach. Dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii oraz innowacyjnych metod marketingowych, kampania nie tylko przyciągnęła uwagę jurorów w Cannes, ale także zdobyła szerokie uznanie w branży.  Dzięki rozwiązaniom AR przygotowanym przez Lens That stworzono wirtualne muzea w trzech historycznych irlandzkich pubach: Toner’s Pub w Dublinie, Mother Mac’s w Limerick oraz najstarszym pubie świata Sean’s Bar w Athlone. Kampania miała na celu ochronę dziedzictwa irlandzkich pubów i przekształcanie ich w wirtualne muzea, co mogłoby zapewnić pubom rządowe dotacje i zwolnienia podatkowe oraz wsparcie starań o uznanie przez UNESCO jako części dziedzictwa kulturowego Irlandii.

Kampania „Refurb. Better than New” dla Philips

W Cannes Lens That zostało również wyróżnione za kampanię „Better than New” dla Philips. Kampania ta, mająca na celu promowanie produktów odnowionych i ich wartość w kontekście zrównoważonej konsumpcji, zdobyła uznanie na całym świecie. Zainicjowana w Dniu Ziemi, zawierała film oraz aktywację AR w Berlinie, gdzie wirtualna góra wyrzuconych prezentów zachęcała do refleksji nad nawykami zakupowymi.W ramach kampanii, Philips promuje sprzedaż produktów odnowionych, podkreślając ich wartość w kontekście zrównoważonej konsumpcji. Produkty te przechodzą rygorystyczne kontrole jakości, co zmniejsza marnotrawstwo i wpływ na środowisko. W 2023 roku program odnowy Philips ponownie wykorzystał 6,7 ton materiałów, sprzedając ponad 13 000 produktów.

Comments

comments

13
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...