SUBWAY® z nową propozycją kulinarną

Informacja Prasowa - 07.10.2016
13

Pulled Pork - nowość w menu restauracji

Rozpoczęła się nowa ogólnopolska kampania marki SUBWAY® – do menu restauracji trafił sandwicz z delikatną i kruchą wieprzowiną. Pulled Pork, czyli długo gotowany na wolnym ogniu specjał pochodzący z Południa Stanów Zjednoczonych, będzie dostępny w ostatnim kwartale roku.

Na jesienno-zimowe miesiące SUBWAY® proponuje pożywnego sandwicza z wieprzowiną gotowaną na wolnym ogniu w niskiej temperaturze. Dzięki sposobowi przygotowania Pulled Pork zyskuje charakterystyczny głęboki smak, a mięso staje się tak kruche i delikatne, że rozpływa się w ustach. Smak sandwicza wzbogaci sos Barbecue o dymnym aromacie.

Nowa kampania skupia się nie tylko na prezentacji produktu, ale na przedstawieniu jego pochodzenia, historii i kontekstu kulturowego. Komunikacja będzie prowadzona za pomocą materiałów digitalowych, social mediów jak i w POS. Dzięki temu doświadczenie konsumenckie zostaje uzupełnione o wartość emocjonalną (sandwicz Pulled Pork to tradycja w nowej odsłonie) i edukacyjną. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki w Polsce oraz zachęcenie do spróbowania nowości w ofercie SUBWAY®.

Kampanię wpiera rysunkowy spot, który nawiązuje do poprzednich kreacji video marki. Film prezentuje postać głodnego kowboja, który poszukuje pożywnego posiłku… w polu kukurydzy. Kiedy natyka się na postać stracha na wróble, ucieka do  SUBWAY®, gdzie znajduje pożywnego sandwicza. Klip zamyka prezentacja składników produktu i hasło marki – SUBWAY® Jedz świeżo. Video promowane jest z wykorzystaniem kanałów w mediach społecznościowych. Na konsumentów czekają konkursy organizowane za pośrednictwem Facebooka na profilu SUBWAY®. W konkursach internauci będą mieli szansę zdobycia m.in. voucherów na darmowe sandwicze i spróbowania nowości w restauracjach SUBWAY®.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację działań reklamowych i ePR oraz adaptację materiałów odpowiada agencja Q&A Communiations. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus Global.

Comments

comments

13
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...